Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Er det noe særlig hjelp i den? Den jeg har sett tar 6 flasker og koker de på 8 minutter. Tar ikke koking i vanlig kjele like lang tid? Noen erfaringer og råd ute å går? :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 var helt avhengig av min avent sterilisator. Brukte den til flasker, smokker, biternger etc. Nå står den bare ubrukt =( Lurt litt på å selge den..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Vi hadde ikke overlevd uten, tror jeg. Jeg kunne ikke amme på grunn av medisiner så det ble en del flaskevask. I tillegg var mannen min og barnet mitt på sykehus sammen med meg/overnattet på hotell og da var den gull verdt. Den ble også flittig brukt til smokker o.l.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Takk for svar dere! :-) Men hva er liksom forskjellen på sterilisator og koking i vanlig kjele? Hvorfor er det ene bedre enn det andre liksom? hi.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Har aldri prøvd sterilisator og koker i kjele. Synes det er helt greit og tar ikke mange minuttene å koke opp vann og så la det koke i ca.5-10min. Men som sagt: Jeg har aldri forsøkt sterilisator og det kan være at det er enklere
LinnisR83 Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Send meg en PM om du skal selge! Det SKAL jeg ha denne gangen. Dritt lei av å koke flaskene!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Resultatet går sikkert ut på det samme. Tror ikke noe blir renere enn det andre. Men vi synes det var praktisk å kunne sette flaskene i sterilisatoren og la den gjøre jobben. Slapp og passe på kokingen osv. Og når man kun gir flasker, så blir det jo noen i løpet av dagen. Men for all del, det er jo ikke en livsnødvendighet. Man klarer seg jo selvfølgelig uten. Men vi synes den var fryktelig praktisk. :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Sterilistor er enkelere enn å koke synes nå jeg da:) Avhengig av vår vi også. Satt på 1 gang om dagen om ikke oftere. Vi også hadde inni smokker og biteringer. Så er det greit med avent sin flaskebørste, som gjør at du kommer til inni tuten på flaskene bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå