dolly29 Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Skal begynne å jobbe nå. 1dag i uken og baby er 4mnd. far skal være hjemme. Men jeg er ikke så flink på å pumpe meg (får ut sånn ca 40ml, på begge bryst!) lurte derfor på om vi kan vi baby mme istedenfor mm denne dagen (forutsatt at baby drikker det da), vil det svekke noe? Tenker på at baby har eksem og vi skal derfor ikke gi baby fast føde før 6mnd., men vil mme ødelegge noe? huff litt rolsete dette
Sweet Amber Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 I de fleste tilfeller vil ikke mme ødelegge noe. Men om babyen er litt ekstra allergiutsatt går det jo an å gi NAN HA 1 i stedet for vanlig mme? (allergivennlig, fåes på apotek)
dolly29 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2010 Ok takk. jeg prøver med vanlig mme først. Men det skal ikke ha noe å si på senere matallergi om man gir mme?
Sweet Amber Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Nei, så lenge de får morsmelk til de fleste måltider fra starten får de redusert sjanse for allergi, mme nå forstyrrer ikke det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå