♫røverdøtreog♪røver Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 om man hadde mye hevelser i svangerskapet og fikk rikelig med melk etterpå...- og motsatt: Lite hevelser, lite melk, eller startvansker med amming Hvilke erfaringer har dere som har født før? Jeg har selv hatt mye vann, og mye morsmelk.. Hørtes litt rart ut, men også litt logisk, men kan det stemme??
fiskelisken Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Jeg hadde veldig hevelser forrige gang og hadde endel melk...håper at denne teorien stemmer for har endel vann i kroppen denne gangen også
lucky meee:) Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Jeg hadde også myyye vann i kroppen på slutten av forrige svangerskap og rikelig med melk etterpå,,, så ja, stemmer her:)
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Jeg også hadde en god del vann i kroppen sist gang! Rikelig med melk til snuppa fra første dag og ammet i hele 21 mnd! (småammet på slutten) I dag er jeg 35 uker på vei, masse hevelse og vann i kroppen! Sto opp i går og det rant råmelk av begge brystene, ligger nå med ammeinnlegg om natta for å ikke la det dryppe på laken! :-O Så er nok en teori som stemmer!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 mm jeg hadde MASSE vann i kroppen forrige gang, så ut som en ballong..men fikk ikke melk i det hele tatt Håper for deres sin skyld at jeg er bare et unntak!
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Jeg hadde masse vann i kroppen sist svangerskap.. Så ut som en ballong. Hadde startproblemer og fikk akupuntur på sykehuset, men da kom melka.. Når jeg ammet fra det ene brystet, randt det ut det andre. MEN jeg mistet melken og begynte å gi flaske da jenta vår var 14 dager gammel. Ble oppfordret til å kombinere amming og flaske da jenta vår ikke fikk nok næring.. Prøvde å pumpe meg for å få fart på produksjonen, men til ingen nytte. Nå har jeg ikke mye vann i kroppen og termin om 19 dager.. Så da får vi se. Krysser fingrene for at jeg får masse melk som varer lenge...
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Ikke noe vann i kroppen her, men har produsert melk nok til 3 babyer likevel..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Hatt 2 sv.skap med ingen hevelser. Hadde enormt med melk. Denne gang ser jeg ut som en ballong, gått opp 6 kg på en uke. Blir spennende å se, håper ikke jeg får enda mere melk hehe.
Kanutten83 Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 Hadde lite vann i kroppen forrige gang, men nok melk til både min egen baby og et par til:) Håper det er mye melk denne gangen også selv om jeg så langt ikke har fått noe vann i kroppen å snakke om enda:)
Tulle06ogPrins10 Skrevet 12. juli 2010 #10 Skrevet 12. juli 2010 Så ut som en ballong sist, men hadde nesten ikke noe melk, ammet i 7 uker. Nå har jeg ikke noe vann i kroppen, men håper jeg får melk denne gangen.
noepågang FØDT Skrevet 12. juli 2010 #11 Skrevet 12. juli 2010 masse vann i kroppen sist.. hadde ikkje nok melk til fullamming. ammet og pumpet og ga tillegg i 7 mnd. då sa æ stopp og ga bare tillegg på flaske! Trur d e tilfeldig og trur meir på gena egentlig.. mamma plagdes også med tette melkeganger og onga som hadde dårlig sugeteknikk...
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 12. juli 2010 #12 Skrevet 12. juli 2010 Jeg hadde ingen hevelse, men mye melk:-) Ikke noe sammenheng hos meg altså:-)
Jippiajajee Skrevet 12. juli 2010 #13 Skrevet 12. juli 2010 aldri hevelser/vann i kroppen, men melk i haugesvis til alle tre.. melka har allerede kommet nå til nr 4:)
lin76 Skrevet 12. juli 2010 #14 Skrevet 12. juli 2010 Hadde litt vatn i kroppen mot slutten sist, og tendensar mot det også denne gongen, særs i varmt vêr (32+6). Ingen ammeproblem med førstemann, han fekk nok melk og gjekk fort opp i vekt. Men det var ikkje sånn at eg "rant over" av melk heller, slik mange fortel. Spruta ikkje ut den andre puppen enn den han saug, f.eks...
vimsa .-) på overtid Skrevet 12. juli 2010 #15 Skrevet 12. juli 2010 nesten ikke noe vann eller hevelser med noen av dem her, (men masse opp i vekt likevel) men mer enn rikelig med melk, og ingen ammeproblemer med noen av dem... men kanskje jeg er ett av unntakene? alle regler har jo noen unntak.....
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. juli 2010 #16 Skrevet 12. juli 2010 Hadde ikke vann i det hele tatt med førstemann, men fikk MASSE melk. Alt for mye faktisk. Ingen problemer med amming tross prematurt barn i tillegg. Denne gangen sliter jeg mye med vann, men har også masse melk allerede denne gangen, så tviler på at det har noen sammenheng i mitt tilfelle.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 12. juli 2010 #17 Skrevet 12. juli 2010 hadde litt hevelse sist og masssse melk.... lite hevelse denne gangen og så får vi se da
LettBris Skrevet 12. juli 2010 #18 Skrevet 12. juli 2010 Tull, spør du meg! Her var det myyye hevelser og LITE melk! Og mye problemer med amming.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 12. juli 2010 #19 Skrevet 12. juli 2010 myye vann, og bittelite melk samma hva eg gjorde!
Sunniv@ Skrevet 12. juli 2010 #20 Skrevet 12. juli 2010 Jeg hadde sinsykt med vann i kroppen da jeg gikk gravid sist. Anklene gikk i ett med leggene, og jeg var rund under beina. Hadde melk nok til 2-3 barn, og den var tykk som fløte. Denne gangen har jeg også sinsykt med vann i kroppen. Håper jeg får nok melk denne gangen også.
Perledykkeren Skrevet 12. juli 2010 #21 Skrevet 12. juli 2010 ingen hevelser i noen av mine 3 svangerskap og masse melk fra dag 1. Jeg ammet de to første sammenhengende 3 år i strekk og til og med nok til fullamming av tvillinger i over 6 mnd nå sist, så NEI ingen sammenheng her
:) ! Skrevet 12. juli 2010 #22 Skrevet 12. juli 2010 Håper ikke dette stemmer for jeg har ingen hevelser eller vann i kroppen. Og jeg vil jo veldig gjerne amme!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #23 Skrevet 13. juli 2010 Kan virke som om det er som med andre myter og "sayings". Stemmer for noen, men ikke for andre=)
Live-engangtil Skrevet 13. juli 2010 #24 Skrevet 13. juli 2010 Lite vann i kroppen og mye melk her i gården
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå