Gå til innhold

Muselort på rommet til babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj.. fant det idag. Gud å jeg gleder meg til å flytte fra dette hølet om 1,5 mnd! Kunne ønske jeg kunne skru fram tiden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG!!!!

Hadde flytta ut på dagen jeg.

Ingen du kan bo hos så lenge da? (til du skal flytte)

Familie,venner?

Lykke til

Skrevet

Har kjøpt en sånn sak som skal holde musene borte nå. Som skremmer dem vekk. Også får jeg sette opp noen feller da. Håper det hjelper.

Er jo ofte mus i gamle hus, men er så mye som er løent og ekkelt her. Usj.

HI

Skrevet

Flytta ut på dagen pga ei mus? ha ha ha

Skrevet

Ja,jeg hadde flytta ut på dagen gitt!!!

Om jeg like vel skulla flytta om 1 mnd,så hadde jeg ikke orket og begynne med musefeller og div.

Æsj!!

Skrevet

Ikke orket å begynne med musefeller og div? Det er jo bare å sette opp en musefelle eller to og tømme dem når musa er tatt. Det får da være grenser for å være tafatt og pysete.

Skrevet

;) Vi flytter nok ikke inn hos familie pga dette nei. Har hatt endel mus her i vinter har vel tatt 20 mus tror jeg over vinteren, men de har aldri tidligere vært på rommet til gutten. Syns de kan holde seg borte derfra.. ;)

HI

Skrevet

Det er jeg enig med deg i. Jeg ville satt opp feller med en gang og holdt døren lukket i dag, så er det nok stor sjanse for at du er kvitt problemet før dagen er over.

Skrevet

Du må være sikker på at det er mus og ikke rotter. Rotter kan begynne å spise på små forsvarsløse babyer. Ville hatt baby inne med meg i halvannen måned.

Skrevet

Om du ikke ser forskjell på muselort og rotteavføring så er du passe uttafor...

Skrevet

Kan du ikke bare låne deg en katt da? Jeg har en super musejeger som jeg faktisk har lånt vekk noen ganger til venner av meg som har fått mus i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...