Gå til innhold

Hvordan få tilbake piffen i forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har det egentlig veldig fint, men etter fem år og to barn har ting blitt veldig rutinepreget. Det eneste som alltid er bra, er i grunnen sex. Godt er jo det, men jeg savner litt det romantiske i hverdagen.

Vi elsker hverandre og ser for oss et liv sammen, men jeg føler at vi må få tilbake litt av gnisten i forholdet.

Noen gode tips og råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på:P

Skrevet

skaff dere barnevakt en helg og dra vekk . gjør noe kun for dere selv og kos dere! å komme seg litt vekk kan gjøre underverker;) sydentur var vårt triks, men da hadde vi heller ikke barn. lykke til;)

Skrevet

Enig med 20:30 over her. Reis bort! Trenger ikke være langt, eller bli dyrt. Bare komme seg bort og få litt nye impulser og oppleve noe sammen. Det er også veldig pleiende for forholde å bo på hotell f eks. Masse god sex. Hehe:)

Ellers så går det jo an å prøve å ta litt initiativ i hverdagen til kos og moro. Si eller gjør noe totalt uventet, og prøv å ikke være altfor forutsigbar. Ikke vent på at mannen skal ta initiativet, heller gjør noe med det selv :)

Skrevet

Se for deg at han finner ei ny. Ei søt struttende jente som synes han er et kupp og som ikke begriper at du ikke tok mer vare på denne prima mannen hehe..

Nei, ikke vet jeg. Hadde en slik drøm nylig og våknet litt småsvett kan du si.

Jeg tenker mye fint jeg vil si og gjøre. Men jeg har store problem med å sette det ut i live. Gah! Skulle ønske mannen min var tankeleser :-)

Skrevet

nå er vi jo ikke like alle sammen men for meg er det hyggelig og romantisk når:

* vi ligger i sengen eller på sofaen på kvelden og snakker om alt mulig, om dagen i dag og ferier om fortid og fremtidsdrømmene våre. vi koser og tar på hverandre men ikke nødvenigvis sexuelt.

* lage romantiske middager på kvelden endten sammen eller for den andre

- jeg lagde for en liten stund siden piknik på stue gulvet med tepper og stearinlys. vi har ikke mulighet på så mye barnevakt men benytter kveldene etter at barna er i seng til voksen tid.

* prøve og huske å si gode ting til hverandre, legge merke til endroinger,

eks:

- du kledde di buksene der de fremhever den fine rompa de.

- du virker så glad har det skjedd noe spesielt?

- legg deg på soffaen du virker sliten er det noe jeg kan gjøre for deg?

* prøve å overaske hverandremed litt kos

* spille spill altid gøy og man får se andre sider ved partneren sin.

å nei man skal ikke gjøre alt for hverandre, men begge skal forsøke å gjøre for hverande.

Skrevet

Vi har vært sammen i nesten 15 år, og det er klart vi har hatt dårlige perioder, men det som får oss opp igjen er det at vi snakker mye sammen, forteller hvordan vi har det, setter ord på følelsene og ikke tar hverandre for gitt.

Dessuten flørter vi MASSE med hverandre, og tar mye på hverandre. Vi har blitt litt mer lukne på soverommet, har funnet en frekvens som passer oss begge, av og til en gang i uka, en annen uke 3-4 ganger, og begge tar initiativ..

Vi ler mye sammen, og vi kan le av oss selv..

Det vi ønsker oss mest av alt nå er at jeg skal bli gravid, vi har så lyst til å få kjærligheten vår til å bære frukter.. Mulig vi må piffe opp sexlivet litt først.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...