Monajenten Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 På sidemenyen kan man enten skrive innlegg (som kommer på hovedsiden som en blogg) eller man kan lage sider (som kommer i en meny.) Kan man lage innlegg på de sidene også? Går det an å lage underkategorier på de sidene? Altså hvis jeg har laget en side som heter "om meg", kan jeg gjøre det slik at når folk trykker på den, så kommer de inn på flere kategorier hvor jeg kan skrive ting under den? F.eks. hvis noen klikker på "om meg", så kommer de inn på f.eks. "personlig" og "interesser" osv.? Og så må de klikke seg videre derfra?
Villa Perlesukker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Ja det må gå. Begynner ikke med wordpressopplæringen før på onsdag så jeg kan ikke detaljert gi deg et svar. Har du lastet ned manualen til wordpress på 78 sider? Masse nyttige tips der )
Monajenten Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2010 Ahhhh jeg håpet du hadde begynt, haha:-D Har ikke lastet ned noe manual for jeg har ikke brukt det nedlastede wordpress, men gått ut i fra oppsettet online, og gjort noen endringer. Den nedlastbare versjonen er way over the top for meg nå.
Villa Perlesukker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Jeg kan se på det for deg men trenger link til nettsiden. Du kan jo sende link på pm. Dessuten så bruker jeg et program i firefox som gjør at man får opp alle html og css koder. Dette gjør jobben ofte enklere og man finner stier lettere. Sitter he rpå pc i 1 time nå utover så bare send pm om du vil
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Du kan både lage innlegg og legge inn linker på sidene (om jeg har forstått spørsmålet riktig). Slik som her: http://vinterverket.wordpress.com/tilsammans/ Men du må legge de inn manuelt.
Monajenten Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. juli 2010 Vinterflickan - det er omtrent sånn jeg mener. Altså, jeg skal lage portfolio, og vil gjerne gjøre det sånn at hvis jeg trykker på portfolio som er oppe på menyen, så kan jeg legge inn kategorier der, f.eks. logo, emballasje osv. slik at man trykker videre der og så legger jeg inn innlegg nedover der med forskjellige ting jeg har laget. Skjønner?
Monajenten Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2010 Har sendt pm til dere begge med link.
Villa Perlesukker Skrevet 12. juli 2010 #10 Skrevet 12. juli 2010 skal sjekke monajenten vinterflickan må lese litt Er du flink på wordpress?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå