Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Snuppa fikk vannkopper før helga,de har tørket. Kan vi dra på stranda?Eller kan det sette seg innfeksjon fra sand og saltvann tro?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 det går helt sikkert fint for jenta di,men det kan være det er andre på stranden som ikke vil ha vannkopper,så jeg ville holdt hun hjemme til de var helt borte =)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Hallo!! Vannkopper er jo ikke smittsomt lenger når de er inntørket!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Ehh,hallo,om hun bader så vil de bli myke igjen, og kansje væske, så jeg ville holdt hun hjemme til de var tørket. er det noe vits å ta sjangsen på å smitte noen som kansje ikke vil eller bør ha de?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Stranda er faktisk en av de tingen de fraråder før vannkoppene er helt borte, det er så sinnsykt masse bakterier i sanden og ungen kan utvikle brennkopper (infeksjon i koppene). Det sa de til meg på helsestasjonen da ungene mine fikk vannkopper midt i juli. Ville heller latt henne plaske i et basseng på verandaen noen dager til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå