Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Det er bare for pinlig, så jeg spør her. Jeg er 38 år og har en ny kjæreste. Etter fødsler føler jeg selv at skjeden har endret seg veldig, og jeg var redd for å være skamfert osv der nede, så jeg har bedrevet bekkenbunnstrening på harde livet. Men kjæresten min sier han ikke opplever noe som feil.Han er vel ganske gjennomsnittlig utrustet mht størrelsen, og til nå har det ikke vært noe problem å tilfredsstille hverandre. Bare at nå kommer det pinlige. Når jeg tilfredsstiller meg selv, må jeg alltid ha et leketøy, og det må være noe ganske stort. For å forklare litt bedre så nøyer jeg meg ikke med en agurk, men må ha en squash. Jeg er redd for at skjeden skal blokkes ut av dette, så etter hvert vil min og hans størrelse være helt disharmonisk! Og vær så snill, ingen morsomheter nå please, jeg er seriøs nå.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Hva spør du om? Tok den ikke helt jeg???
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 jeg skal svare deg. Er skjeden din så utvidet at du trenger en squash for å tilfredstille "behovet" ditt, kan det være at skjeden din er skadet under fødsel. Hvor lengre og oftere du "utvider" skjeden, jo mer vil den gi etter. Begynner du å trene bekkenbunnen ( øvelser utover kniping. ) vil skjeden stramme seg automatisk. dvs, om du ikke har en fødselskade. Håper du fikk litt ut av svaret mitt, lykke til med sexlivet.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Vil jeg gjøre det slarkete og ubrukelig nedi der om jeg fortsetter å tilfredsstille meg selv med et tykt leketøy? Blir skjeden påvirket av besøk fra "større" ting enn kjærestens penis?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 NB jeg blir også tilfredsstilt av mannens penis, den er normal. Men jeg må liksom ha noe større når jeg gjør det selv. hi
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 det spørs helt hvor ofte det er "besøk". kvinners skjede vil trekke seg tilbake etter fødsel. Og vil som regel bare bli litt "videre"
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 spørs hvor ofte du tilfredstilles av stort leketøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå