Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Jeg er pysen av meg. Ville nok helst hatt 30 grader i vannet og vel så det om det var opp til meg. Og stekende sol på himmelen, ikke ett vindpust som gjorde det kaldt for meg når jeg kom opp av vannet.. Men målet er å få dukket meg noen ganger i løpet av sommeren da.. Håper på godt nok vær til det!!!
Lene~mor til tre Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Jeg har badet en gang og barna to Vannet var litt kaldt, det var bare 20 grader og når vi kom opp av vannet frøs vi pga vinden som er ute hele tiden hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Jeg har ikke badet i Norge siden jeg ble voksen. Bader bare i sydenland =) Barna har badet en gang i vann og 3-4 ganger i basseng. (kanskje hos faren også)
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 nei, men det er fordi det har vært DRITTVÆR her oppe i nord helt siden mai!! ARG:.......jaja......håper på en bedre slutten av juli/august må være evig optimist værmessig visst man skal bosette seg her oppe
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Ikke i Norge nei, det har ikke akkurat vært sommervær her vi bor.. Men fikk badet en hel uke i juni når vi var i Hellas
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2010 #7 Skrevet 15. juli 2010 hihi, i går var første gang faktisk, og det var ikke planlagt.. mammen hadde store planer om å bade i elva med min 14 årige søster, men de var så treige å feige at jeg ble irritert å vrengte av meg klærne å hoppa uti for å bevise at det var bedre for alle om ingen pinte seg uti... så, det ble årets første isbad.. vannet holder vel mellom 5 og 10 grader da det kommer fra en isbre.. men godt var det:)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 jeg har badet men bare på ferie foreløbig. har vært i sverige og der var det varmt og godt... håper på litt fin vær her hjemme og snart..jeg elsker å bade. og er egentlig ikke så pysete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå