Gå til innhold

Slankegjengen uke 28....

Anbefalte innlegg

Skrevet

om noen minutter går vi inn i uke 28.. Jeg har ikke vært noe flink, gått opp en del i stedet for ned og nå er det i gang igjen i morgen!! Ferie eller ikke ferie, kan ikke holde på slik som dette her..

Hvordan går det med dere? Noen uker siden jeg har fylt med sist tror jeg.. Jeg skal veie meg og måle meg i morgen tidlig.. Kanskje faller dommen her inne, alt etter hvor ille det er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke veldig flink på fredag, spiste meg mer enn mett hele 2 ganger. Ellers har jeg fulgt opplegget mitt.

Fikk ikke syklet mer enn 1 gang sist uke siden jeg var hjemme med storesøster som er syk, men tok det igjen lørdag og søndag. Så er litt stolt av meg selv. Har syklet idag også =)

Har veiedag imorgen så vet hvordan det faktisk har gått da.

Skrevet

Etter nesten to veker med sjukdom fekk eg trent ein gong forrige veke, før eg fekk kink i nakken. Og med ein leigebuar som har flytta utan å vaske etter seg og utan å betale husleige har det vore MYKJE frustrasjon og tankevirksomhet og eg har vore UTSLITT, ungane har krangla konstant og huset flyter.

Det som då skjer er at min veldig snille mann kjøper "trøst" til meg, og eg tar imot utan å nøle. Så det har blitt ein pose ostepop og litt snacks meir, og mindre trening enn det burde. Men til gjengjeld så har eg vaska ned, skrubba og malt ein leilighet, og i går gjekk eg på "fjell"tur i halvannan time. Ganske bratt, god trim. Og i dag har eg endeleg vore i form til å trene igjen.

4. januar: 109,8 kg

forrige veke: 102,7 kg

i dag: 101,0 kg (ned 1,7!) :D

Det var akkurat det sparket bak som eg trengte for å komme i gang med treninga, for det er skikkeleg tøft å begynne på igjen etter 2-3 veker med sjukdom, og dermed dårlegare kondis enn før.

Håpar det går bra med dåke andre og, eg ser det tosifra glimte der framme mot slutten av mnd :o)

Skrevet

Vekta igår var 92,9kg. Det er jo rett vei, men hadde håpt innsatsen spesielt på sykkel den siste tiden ville vist litt mer =/

Ja ja jeg fortsetter =)

18.mai - 100,2 kg

13.juli - 92,9 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...