Gå til innhold

Tips til aktiviteter ved "budsjettferie"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i år bestemt oss for å ikke reise utenlands men heller betale litt ekstra på gjeld etc... Vi har derfor leid oss campingvogn mellom Bø Og Seljord. Har skaffet oss billige sesonbilletter til Sommarland men ut ovver dette er vi litt grønne på hva man kan ta seg til i området. Er det noen her som har gode forslag og er kjent i området? Om noen har forslag i Oslo-området også, mottas det med stor takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

turer i skog og mark. Utrolig hvor mye fantasi unger har når den får flyte fritt =)

Skrevet

Sant sant.. men begrenset hvor spennende det blir når det er bare et barn, kanskje? Vi har alt vært på strand og skal helt sikkert igjen.. skogen har vi også vært i og teknisk museum i oslo.. men finnes det noe type lekeland/hoppeloppeland, kino eller lignende i Bø eller omegn?

Skrevet

Heisann.

Så hyggelig at dere vil campe i kommunen min :)) he he

Som andre aktiviteter enn sommarland,kan jeg anbefale eventyrfabrikken i skien,på union sine gamle lokaler (de har nett side så se der)

Også er det noen gårder som har opent for publikum,der kan dere se og ta på gårds ting.....

Nome er kanalkommunen og dere kan ta tur med victoria båten .

Nome har også noe som heter øvre verket. Der er det div aktiviteter.

Telnessanden camping er oppe for alle,og har stor badestrand om andre aktiviteter for barn.

Notodden er også en spennende by,ca 35 min fra bø...om en ønsker shopping andre steder enn i bø.

Bø har to kjøpesentere.

Seljord er en knall kommune,ring event turist info i bø,seljord,nome,notodden, så kan de sikkert hjelpe deg :))

Eller søk på ferie ting i Telemark.

Lykke til på ferie i telemark :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...