Gå til innhold

Trenger noen gode oppmuntringer....sliter maks :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg høres helt teit ut, for egentlig skulle jeg vært happy og over the top lykkelig nå. Er ca 2 mnd på vei med andremann, og sliter litt psykisk. Er veldig deprimert på en måte. Kommer og går ila dagen egentlig. Sliter veldig med ekstrem svangerskapskvalme, og merker at jeg sliter veldig med å holde meg oppegående både psykisk og fysisk. Noen som har hatt det slik de første mnd? Og at det har lettet litt utover? Jeg kan ikke fatte å begripe hvordan jeg skal klare å gå igjennom dette i hele 7 mnd til!!! Hva i alle dager skal jeg gjøre? Var nesten like kvalm med nr en, men da hadde jeg ikke depressive tanker. (det er IKKE selvmord osv, går mer på samvittighet og rett og slett depresjon)

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prat med HS! Og for de fleste så forsvinner kvalmen :))

Skrevet

Orker egentlig ikke prate med noen, for jeg kommer meg ikke en cm fra sengekanten og spybøtte. Var så vidt jeg fikk gått på legetimen min på fredag, liksom.

Alt jeg egentlig vil vite er om flere har hatt det slik, og at det har fikset seg etterhvert som kanskje kvalmen har forduftet?

Skrevet

Det blir nok garantert bedre! Pass på å få i deg nok væske, og prøv å spis noe salt kjeks eller lignende, se om det hjelper.

Ang. depresjonen din så vil jeg jo anbefale deg å snakke med noen. Trenger jo ikke være HS eller annet helsepersonell. Kanskje har du en god venninne eller et familiemedlem som kan komme til deg å høre på deg og gi deg litt støtte.

Lykke til da, og tenkt at du er så heldig å få bli mamma! :)

Klem til deg!

Skrevet

Tusen takk. Tror kanskje depresjonen henger sammen med kvalmen, egentlig. Så jeg håper at de begge forsvinner fort. Tusen takk for flotte ord. Slik jeg absolutt trenger nå ;)

Skrevet

Psykolog, ikke dib.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...