Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Han var utro med meg, og jeg fikk vite først i ettertid at han har samboer (men iflg sikre kilder er det visst på hell). Er det noe å satse på? Jeg har siklet etter han i evigheter...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Ville aldri vært sammen med en som har vært utro mot meg.. I ditt tilfelle blir det jo forskjell da.. så usikker....
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Utroskap er ikke bar uansett....men om forholdet han er i så og si er over så kan det kanskje forståes. Jeg hadde blitt mer tvilende til at han ikke fortalte deg om dette. Det synes jeg sier mer om han.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Kommer an på.. (men da kan du selvfølgelig ikke legge deg ned for å dø om det skulle vise seg han er utro mot deg igjen.)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Nei. Jeg er overbevist om at er man én gang utro er man alltid utro. Slutt å sikle og finn en ordentlig mann. Vil jo tro at han løy i tillegg (at han har sambo)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Hvi manhar vært utro en gang før, er sjangsen større for at det vil friste igjen
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Hmm, litt forskjellig ute og går her. Jeg VET at det lureste er å be han ryke og reise, og jeg vet at han sikkert ikke er en særlig snill fyr. Men vi har det veldig morsomt sammen, og vi har mye til felles - ja i tillegg til at han er den flotteste mannen jeg noen gang har sett. Dilemma! Han har ikke løyet om at han er i et forhold, jeg gikk bare ut fra at han var singel, siden han har vært med meg. Temaet var aldri oppe, selv om han muligens burde nevnt det... Heldigvis er jeg ikke stormende forelsket enda HI.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Nei!! Jeg var med en, hadde noe på gang. Jeg avsluttet det, og han fant ganske raskt noe nytt. Men hun bodde på østlandet og studerte. Jeg var litt i tvil om det var lurt, og vi hadde litt kontakt på msn. En dag gikk det så langt at han ville komme å ta meg hardt oppover veggen. Jeg mistet fullstendig respekten for han som hadde så sterke holdninger mot utroskap fordi han hadde opplevd det selv. Fristet jo litt jeg også, men på langt nær som kom og ta meg eller "jeg er naken ol" det var litt generelt om sex. Det ble der og da et avlsuttet kapittel for meg. Selv har jeg vært utro som yngre, og angrer. Det er ingen som fortjener slikt!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 Det er ikke så enkelt. Alt er relativt, det er forskjell på de som notorisk utro og som ønkser å forbli i forholdet med sin kone/kjæreste og på de som er på vei ut av et forhold (og som er litt for raske på avtrekkeren).
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Jeg er i dag samboer med en som var utro mot kona si med meg. Er ikke noe jeg angrer på og jeg stoler helt og holdent på ham. Han hadde ikke hatt sex på 4 år da han falt for fristelsen. Nekter jeg ham sex på årsvis har jeg kun meg selv å takke skulle han være utro mot meg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Nå vet jo ikke jeg noe om forholdet deres da, så kanskje jeg må spørre litt? Kanskje det ligger grunner til rette (som anne 23:35 sier)?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 Min mann var utro med meg. Han var i et ekteskap som sang på siste verset, men han gikk ikke, hadde ikke noen grunn til det liksom, han skulle bli til ungene ble større. Så møtte han meg på en konferanse. Vi enda rett i senga, og han kjørte hjem etterpå sa han var forelska og kom til å flytte ut. Det tok ca 1-2 mnd før han var ute av huset. Dette er 8 år siden nå, vi har to små barn, bolle i ovnen og et godt liv sammen. Har ingen grunn til å tro han er meg utro, som sagt har vi det godt. Vi er nesten alltid sammen, aner ikke når han liksom skulle vært det. Det er ikke slik at en gang utro, alltid utro, det er bare tull.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #15 Skrevet 11. juli 2010 Du må nesten høre med ham. Fortell at han kan ringe deg når han har avsluttet det forholdet han er i nå.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #16 Skrevet 11. juli 2010 Gjorde det en gang. Det var et feiltrinn. Han var uttro mot kona, med meg, før vi ble sammen. Han var utro også etterpå. Det var ikke en tilfeldighet, men et mønster og en måte å avslutte alle forhold på; sørge for at en annen dame allerede var i gang og sto klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå