Gå til innhold

spørsmål om hcg etter en MA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I slutten av april fikk jeg en liten blødning jeg var da i uke 12. var på ultralyd og fikk beskjed på at fosteret var død og at det hadde nok vært det siden uke 9. fikk ikke utskapning. Har hatt små bødninger helt til midten av juni da jeg tror jeg fikk mens da blødningene ble kraftigere og etter 5 dager var det helt stopp, har nå tatt en ny graviditets test som er positiv men veldig svak, kan det være at hcg er igjen i kroppen fra forrige graviditet. Håper jo sef at det er en ny graviditet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det er vanlig å ha rester av hcg i blodet flere uker etter SA/MA, men det kan jo tenkes at du allerede har blitt gravid igjen ettersom det jo er en stund siden april nå. Tror du er gravid jeg! Ta flere tester og ta kontakt med legen for sjekk! Masse lykke til :)

Skrevet

takk for svar :) Jeg har nå vært hos legen og målt hcg nivået. Skal ned igjen i morgen for å se om det er økende. Veldig spennende!! Jeg krysser fingrene for at det bli en gla nyhet!!

Skrevet

Så spennende!! Håper virkelig at du har en liten spire i magen :) Masse lykke til og husk å komme med oppdatering! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...