Gå til innhold

Noen som kjenner til barnekleskjeden PompdeLux?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er kvaliteten, etter vask f.eks?

Er str små eller store?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever kvaliteten på plaggene som gode, men jeg har ikke nådd å vaske de så mye enda da.

Klærne er store i størrelsen, ihvertfall buksene, jeg måtte legge buksene jeg hadde kjøpt til siden, hun svømte i dem. Blusene jeg kjøpte var også litt store, men de kunne ihvertfall brukes.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Veldig fine klær, har en del både til gutten og jenta.

Litt varierende hvor godt de tåler vask, syns jeg. Etter (forsiktig) vask har trådene i sømmene + en knapp løsnet/falt av på en genser. Regnklærne holder ikke Reima-nivå, men det visste jeg på forhånd så er ikke skuffet - men det er noe som er greit å vite. Opplever de som "normale" i str, om det går an å si. Visse plagg har krympet en del, andre ikke.

Kommer nok til å bestille derfra igjen:)

Skrevet

Har kjøpt endel klær derfra. Opplever kvaliteten som helt grei. Har ikke utfordret plaggene skikkelig altså, har ikke brukt så mye av det i barnehagen, men det har vært endel vasket og får absolutt ståkarakter. Størrelsene syns jeg var nokså normale, men de tynne enfargede gensrene var ganske små, mulig de har krympet noe i vask. Nå har ikke jeg kjøpt bukser, bare overdeler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...