Snuppelura&Go`klompene Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Hvordan er kvaliteten, etter vask f.eks? Er str små eller store?
Lykkekløver Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Jeg opplever kvaliteten på plaggene som gode, men jeg har ikke nådd å vaske de så mye enda da. Klærne er store i størrelsen, ihvertfall buksene, jeg måtte legge buksene jeg hadde kjøpt til siden, hun svømte i dem. Blusene jeg kjøpte var også litt store, men de kunne ihvertfall brukes.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Veldig fine klær, har en del både til gutten og jenta. Litt varierende hvor godt de tåler vask, syns jeg. Etter (forsiktig) vask har trådene i sømmene + en knapp løsnet/falt av på en genser. Regnklærne holder ikke Reima-nivå, men det visste jeg på forhånd så er ikke skuffet - men det er noe som er greit å vite. Opplever de som "normale" i str, om det går an å si. Visse plagg har krympet en del, andre ikke. Kommer nok til å bestille derfra igjen:)
Piken på landet Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Har kjøpt endel klær derfra. Opplever kvaliteten som helt grei. Har ikke utfordret plaggene skikkelig altså, har ikke brukt så mye av det i barnehagen, men det har vært endel vasket og får absolutt ståkarakter. Størrelsene syns jeg var nokså normale, men de tynne enfargede gensrene var ganske små, mulig de har krympet noe i vask. Nå har ikke jeg kjøpt bukser, bare overdeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå