Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Jente 4 år nekter å sove. Trøtt som et uvær hele dagen. Kan aldri kjøre bil med henne for da sovner hun. Nekter å legge seg om kvelden. Har gått i søvngruppe og det funker men nå kom vi hjem fra ferie idag og da er det påan igjen. Hun har enda ikke sovnet. Står opp hundre ganger og maser om et eller annet- Får absolutt ikke for lite oppmerksomhet. Det er vel helst det motsatte. Og lillebroren på 7 mnd vil heller ikke sove. Fatter ikke hva vi gjør galt som får unger som ikke vil sove...!!! Han sover heller ikke enda.. :-( Jeg vil ha voksenkveld innimellom............. Måtte bare blåse litt ut..
PAVEEL Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Er godt å få det ut:) Lykke til! Sender John Blund støv til dere ****************************************************************
LivetErEnLek Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Har også ei her som nettopp har blitt fire år som ikke sover. Hun la seg litt før åtte og er fremdeles våken. Hun ligger i senga da, kommer ikke ut og er musestille, så plager meg ikke egentlig, men synes det er kipt for henne som vær kveld ligger våken og stirrer i taket i flere timer. Hva gjør man egentlig med sånt?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Sorry at bare må kommentere at jeg har 2 jenter i nøyaktig samme alder som er en DRØM å legge. Priser meg lykkelig hver gang jeg leser slike innlegg. Hun på 4 nærmest nekter å legge seg senere enn kl 19 og hun på 7 sovner selv i senga si mellom 18 og 19 og sover til ca:0630 Gud det er deilig med barn som sover ;-) Huff, unnskyld for innlegget og lykke til videre ;-) (Påminnelse: husk at barna lett enser energien din og er ofte følsom for den. Ro i egen kropp og sjel kan smitte over på barna)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå