Gå til innhold

Ali slankepiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte så vidt med Ali slankepiller (sammen med sundt kosthold) før jeg ble gravid. Sluttet selvsagt da jeg ble gravid, men nå lurer jeg på hvor lenge etter fødsel jeg må vente før jeg starter igjen.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke ta de mens du ammer, så dermed er det jo lenge. Jeg venter på å begynne på de, men babyen ammer jo enda i mange mnd, han er bare 8 mnd.

Tok du av mye på de pillene?

Skrevet

Du skal ikke bruke de (eller slanke deg i det hele tatt) om du ammer, om du ikke ammer er det vel bare til å kjøre på når du føler at du har overskudd til det.

Skrevet

Du må vente til du er ferdig med å amme.

Pillene gjør jo at all maten ikke blir tatt opp i tarmen, og det kan påvirke hva du får i deg av næringstoffer. Dessuten skal man ikke slanke vekk "gammelt" fett når man ammer pga utskillelsen av lagrede giftstoffer i fettet.

Når man ammer er det greit å gå ned det man har gått opp i svangerskapet, men skal man ytterligere ned i vekt skal man vente til ammingen er slutt.

Skrevet

Du kan ikke ta det mens du ammer!!!!!!!!!!!!!!!! Ammer du ikke så er det vel greit men jeg syns du kan spørre legen din om det.

Skrevet

Du kan jo spise slik de gjør på Grete Roede....alli kan du begynne med når du har sluttet å amme.

Skrevet

Har du et stort lager med utropstegn som er i ferd med å gå ut på dato, eller?

Skrevet

Ok. Tusen takk for svar. Da blir det nok ikke noe Alli med det første.

Jeg vet at man ikke skal slanke seg mens man ammer, men folk må lære seg forskjell på slanking og livsstilsendring. Jeg er svært overvektig. Jeg tror ikke det skader barnet om jeg begynner å spise sunt igjen og trene regelmessig mens jeg ammer. Selv om det kan føre til at jeg går ned mer i vekt enn jeg har gått opp mens jeg var gravid.

Det som kan være farlig er om man slanker seg ved hjelp av f .eks pulverkurer og dietter som reduserer kaloriinntaket alt for kraftig. Sunn mat og mer bevegelse tror jeg er bare Sundt for barnet.

Pga bekkenløsning har jeg vært svært stillesittende i mange måneder nå. Jeg gleder meg veldig til å begynne å gå turer og få tilbake energien min igjen.

Men da blir det selvsagt uten Allis hjelp mens jeg ammer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...