LilleMalin♀♂♂ Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Hei dere:) Jeg har fjernet hormonspiralen og skal prøve på nr 3, jippi! Men, sist jeg tok den ut tok det 4 mnd før jeg fikk mensen så 3 mnd. Ganske så kjip ventetid. Jeg forsøkte en EL-test her om dagen, men den viste bare errorsymbol så jeg fikk ikke bekreftet eggløsning da jeg hadde litt EL-slim. Mitt spørsmål er egentlig om det er noe "vits i" å ha sex når man IKKE har EL-slim?
jente_80 Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Jeg ville så ABSOLUTT ha hatt sex i el-perioden, uansett slim eller ikke (eller andre tegn for den saks skyld)
mayflower Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 EL-slim trenger ikke bety EL. Jeg har gjerne hatt EL-slim et par dager før selve EL. Dagen før EL og selve dagen har jeg ikke hatt noe tegn til slim. Så det er absolutt vits å ha sex uten at EL-slimet er tilstede.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2010 Tusen takk Mayflower! Det var akkurat det svaret jeg ønsket meg:) Da er det bare å fortsette;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå