Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 To grove knekkebrød med leverpostei En brødskive med peanøttsmør Et knekkebrød med brieost, to speilegg, en brødskive Taco:et lite og et stort skall.lite kjøttdeig,masse grønnsaker,bitelitt rømme. Dessert: jordbær med skummet melk. Trening: fjelltur, rett opp 1 time.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Bra! Hvor mange kg har du planer om å ta av?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Og dette har jeg stappet i meg: To loffskiver med eggerøre nektarin en solid porsjon sosekjøtt m/god, feit brun saus, poteter og gulrøtter en sandwich (isen) to skiver med makrell i tomat nå koser jeg meg med potetgull og et glass brus! Trening: gått fra senga til stua, videre til verandaen, inn igjen på stua - og et par turer til og fra kjøkkenet!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Jeg spør meg selv: Hvorfor gidder jeg åpne dette innlegget?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Hmm? Mer enn jeg spiser på en vanlig dag i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 dagen min: spist en 0,2%yogurt til frokost 2 pannekaker med rørte blåbær og litt jordbær fra hagen (mormor tar ikke nei for et nei) liten bolle salat med kylling i til middag 2kopper kaffe 3L vann Trening: 30 min styrke 45min Zumba 30min tur x2 (frem og tilbake til mormor)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 jeg har spist 2 brødskiver med omelett jordbær med litt fløte, sukker og melk 1 lakris-is 2 brødskiver med ostesufflérester fra gårsdagens lørdagsmiddag 2 horn med frokostsalat og parmaskinke 1/2 mango Trening: nada i dag Forresten, sitter du fremdeles på den fjelltoppen? Hehe ;-) (Bare litt godmodig erting, siden du skrev 1 time rett opp, men ingenting om ned igjen, hehe) Spiser visst mye jeg da, skjønner jeg på enkelte andre her.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Dette har jeg spist: -Tacorester til frokost - Potetgull med dipp, stratos og cola til lunsj - 4 biter hjemmelaget pizza og cola til middag Dagen derpå-mat? Jadda!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 he he.nei er nede igjen. Total tid er en time. Bratt opp, jogget ned. Jogger vanligvis en time. Føyer til en øl på inntaket mitt:-) Hi
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 Men jeg lurer så innmari på hva du drakk....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå