Gå til innhold

Eksen min har fått seg kjæreste etter bare tre måneder


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg som søppel. Jeg er midt i bruddet, mens han har ny dame allerede. Vil ikke ha han tilbake, men det er sårende at forholdet vårt betydde så lite at han er forelsket i ei jente allerede nå. Vi hadde seks år og to barn sammen og det har visst ikke betydd noenting. Ofret meg i ett og alt for han, men da jeg satte ned foten var jeg ikke mye verdt.

 

Er ikke klar for noe nytt nå, men hvem vil vel ha ei alenemor med to små unger uansett? Mye greiere for gutta å få seg kjæreste, tydeligvis. Faen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så trist. Min eks fikk seg kjæreste med engang det ble slutt mellom oss når jeg var gravid. Men kom fort løpende tilbake. Og det er ikke blitt noe der igjen heller. Takk og lov, ikke du som er søppel men eksen din. :-)

 

Jeg tror ikke jeg ville blitt sammen med en kar etter at han hadde hatt et brudd for tre måneder siden uansett. Ikke etter at dere hadde vært sammen i 6 år og har to barn sammen. Herlighet, nye damen vil jeg tro blir brukt som en fremkomstmiddel i å komme seg videre. ;-) For å komme seg over deg antar jeg. Hold hodet hevet, han er en dritt og dritt sparer man ikke på. :-)

Ny mann vil du få, det kan jeg garantere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke den rette til å svare på dette. For jeg syns menn er noe SHIT!!! Bare trøbbel!!! Men så er jeg midt i bruddet, og med en psykopat av eks til tusen....

 

Men som jeg har hørt rundt om, så er alenemødre "pop". Mange menn liker alenemødre, fordi de viser omsorgsevne osv.

 

Uansett lykke til;-) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi får håpe det går rett i dass...

Min eks... ja, han tok likesågodt med seg nydama og dattra hennes med hjem til meg når han skulle levere vårt barn hjemme hos meg. Dette før de offisielt var blitt sammen, og UTEN å spørre meg først.

 

Her kunne jeg laget såpeserie og tjent flesk tror jeg ha ha ha.

 

Vi får heve oss over det jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så bitre og patetiske dere er. Slenge dritt om exene deres på den måten. Dere må også tenke på da at dere trossalt fallt for denne mannen, var sammen med han så lenge. Dvs at dere har vært sammen med en dritt, psykopat og idiot i f.eks 6 år ?

 

Pass på dere selv!

 

Det er tydelig bevist at menn takler sjelden å være alene etter brudd, det finner seg nye damer for trygghet og for å ikke være alene. Som hun over sa så er det for å komme seg enklere over bruddet. Men selvsagt, mange blir jo forelsket også, at det er virkelig kjærlighet som han ikke fikk hos deg på slutten av forholdet.

 

Vær seriøse når dere skriver, slik nedlatende dritt slengning om menn blir for patetisk og sier helst mest om dere selv som mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym 1908

 

Hvordan kan du uttale deg at man ikke skal få ut litt frustrasjon her inne?!?! Vet ikke om du er alenemor men regner med det siden du er her inne... hvis ikke er du vel bare inne for å lese her for å føle på hvor "godt" du har det!!

Jeg er alene etter ti år med en psykopat!!!! JA psykopat!!! Man skjønner ofte ikke hvem man har vært sammen med før man ser andre siden.... og jeg har dessuten utdanning som tilsier at jeg kan se hvem som skårer høyt på listen og kategoriserer til å være psykopater... man er ofte blind i ett forhold...

Synes det skal være rom for å øse ut litt her inne selv om DU har hatt ett evnt FREDELIG brudd... lykke til!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hissig så hissig. Du har tydeligvis ikke nok utdannelse innen feltet da siden du ikke klarte å se det på 10 lange år.

 

Men selvfølgelig har du lov å rase i fra deg, det var heller ikke deg jeg rettet innlegget mot heller. Folk som er sammen med psykopater og voldelige mennesker er noe helt annet. Dere fortjener å få lov til det, for dere har opplevd noe som aldri skal skje med et annet menneske.

 

Det er dem med små problemer som at typen min fant ei dame etter det ble slutt. Å typen min krever barnet 50%. Mannfolkene har trossalt rettigheter de også. Og ikke alle mannfolk er slemme, voldelige og psykopater. Brudd er ofte tungt for alle, men hva er vitsen å slenge såpass mye dritt om en person du har elsket og som er far til dine barn og som du ikke minst ville ha barn med. Syns alle kan tenke seg om før man gjør det.

 

Man ser sjelden menn gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er en alenemor med to små unger. Å jeg møtte en mann før han og hans daværende kjæreste enda var sammen. 1 uke etter han traff meg avsluttet de forholdet, i full enighet. Han tok da opp kontakten med meg og vi ble hodestups forelsket. Vi ble sammen litt over 1 mnd etter deres brudd. Ja for alle virket det helt feil, respektløst, alt for tidlig. For oss derimot var det riktig. Det var noe spesielt mellom oss fra dag en, det kjentes riktig ut, å dette kommer jeg aldri til å beklage for noen. At vi fulgte hjertet vårt er ikke feil. I dag er vi samboere.

Jeg skjønner selvfølgelig at det var sårt for hans eks, men på den andre siden så tenker jeg slik at når man går til det steget at man avslutter ett forhold der man avslutter en familie, da er det ikke en gnist der engang. Da har man i realiteten avsluttet forholdet for lenge siden, slik var det i hvertfall i mitt eget tilfellet.

Jeg trenger ingen til å fortelle meg hvor lenge jeg skulle "sørge" over et forhold jeg hadde avsluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff forstår følelsene dine :(

Det ble slutt mellom meg og barnefar da barnet var 3 uker, og uka etter det ble slutt fant han ny dame. Og når han skulle ha samvær første gang etter bruddet(trilletur med babyen) så hadde han med seg den nye dama. Da så jeg at det var ei jeg hadde gått på skole med og hun var da et hasjvrak.

Men når hun noen mnd etterpå ble gravid så sluttet hun med den dritten og de er fortsatt sammen 7 år etter.

 

Jeg har selv samboer men det tok 2 år før jeg var klar for å gå inn i et nytt forhold. Vi er alle forskjellige, menn finner seg ofte fort ny kjæreste. Det gjør vondt der og da, men det blir bedre etterhvert.

 

Men her var det eksen som forlot meg da, for denne dama han fant. Derfor var det ekstra vondt når de offisielt ble sammen. Rykter sa i ettertid at de hadde holdt på mens jeg gikk gravid også. Og tanken på at jeg hadde sex med han mens han var utro, gjør meg kvalm.

 

Nei huff, svelg kamelene og prøv å gå videre med livet ditt. Når det verste er over vil du finne en mann du kan være lykkelig med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, anonym 22:13? Du kan gjerne kalle det et lite problem at eksen min har fått seg dame etter tre måneder. For meg føles det som om livet har gått i grus, så det er lov for deg å tenke deg om også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da baby var 4 uker gammel gjorde jeg og eksen det slutt. 2 uker etter fant han seg en ny. Er dritforbannet på han og vil ikke ha noe med han å gjøre mer, glad for at han ikke er barnefaren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er, tenk at den nye damen til eksen din må sitte å rydde opp i all depresjonen, frustrasjonen og kaoset det er etter et brudd og du slipper og plages.

 

Ta tiden til hjelp og kom deg på beina igjen før du begynner å finne deg kjæreste igjen. 2 barn er vel ingen hindring for noen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dessverre akkurat hvordan du har det. Det gikk tre måneder fra brudd til eksen var i nytt forhold, og her satt jeg med to små og ønsket ham tilbake. Skjønner ikke hvordan han kan hoppe fra ti år og to barn og rett inn i noe nytt, man føler seg så verdiløs og uviktig. jeg jobber fortsatt med å komme over det å bli forlatt nå et halvt år etter, og jeg blir dårlig når en av barna nevner den nye dama.

 

Skjønner heller ikke hvordan hun, med to barn, tør å gå inn i et forhold med en som akkurat har forlatt kona si. Skjønner hun ikke at han har hoppet på den første som bød seg fram for å få dekket sine behov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Så finnes det DAMER som kaster ut typen,finner seg ny type å blir gravid etter knappe halvåret sammen,bare for å bevise noe... Så det er ikke bare menn som har tendens til å gå videre raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

22.45 3.08

Selvfølgelig er det damer som gjør det samme, men det må da være lov for oss å få utløp for litt frustrasjon over våre eksmenn, allikevel. Eller? Dere som tar så lett på det, sier man skal ta seg sammen og svelge kameler. Dere kan umulig ha sittet i den samme situasjonen, følt dere så verdiløse fordi den du fortsatt elsker bruker all sin kjærlighet på en annen. Den du elsker har byttet deg ut, forkastet deg. Og det gjør ekstra vondt når han går videre så kjapt, mens man selv er midt i prosessen med å forstå hva som har hendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dette er tungt for deg, men det å være bitter for at han allerede har "gått videre" gagner ingen.

 

Det som har skjedd, har skjedd.

Forholdet deres er et avsluttet kapittel og du bør bare heve hodet og gå videre.Ikke dvele ved det som har vært, og hva han velger å gjøre.du kan ikke styre andres reaksjoner eller måter å gjøre ting på.Du kan bare styre hvordan du selv velger å reagere på det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...