Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Føler meg som søppel. Jeg er midt i bruddet, mens han har ny dame allerede. Vil ikke ha han tilbake, men det er sårende at forholdet vårt betydde så lite at han er forelsket i ei jente allerede nå. Vi hadde seks år og to barn sammen og det har visst ikke betydd noenting. Ofret meg i ett og alt for han, men da jeg satte ned foten var jeg ikke mye verdt. Er ikke klar for noe nytt nå, men hvem vil vel ha ei alenemor med to små unger uansett? Mye greiere for gutta å få seg kjæreste, tydeligvis. Faen heller.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Sikkert bare en reboudgirl ;-) og de varer jo ikke lenge! Dessuten kan du jo ikke forvente at han skal leve i sølibat heller, men skjønner deg så godt.....følelser er noe dritt noen ganger! Sender deg en stor klem.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Det varer nok ikke lenge skal du se. Han er nok ikke forelsket i henne, bare en han trøster seg med.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Tipper at han har hatt et forhold til henne før det ble slutt mellom dere, og så gadd han ikke vente lenger enn 3 mnd før de "plutselig" var blitt kjærester. Typisk mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 føler med deg greit, tok nesten et år fra brudde var et faktum, før det vikelig trådte i kraft (om du skjønner hva jeg mener) 5mnd etter har han ny samboer (bodd i lag i tre mnd eller noe nå, ungene forguder henne). Heldigvis over han for lenge siden, og nyter tiden med nye kjæresten min (3mnd i går). Finns faktisk gutter/menn der ute som ser deg for deg, med unger, og ikke bare som 2unger. Vi har begge barn fra før, noe som egentlig er bra, for da vet vi begge hva vi går til
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Det er bare så sårt at han ikke sørger over det som var overhodet. Akkurat nå er det vanskelig å se for seg at jeg kan bli lykkelig igjen, men var jo ikke lykkelig i forholdet heller.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Vet akkurat hvordan du føler deg:( det tok min eks samboer kun fem mnd før han fant ei ny , og her sitter jeg med de vonde følelsene: føler meg verdiløs og ubetydelig, ikke god nok osv osv... og i det hele tatt redd for innvolvere meg med en annen mann en gang i fremtiden,.. Det var ikke dette jeg ønsket for oss og vår sønn... Prøver å trøste meg selv om at alt skjer for en grunn og at alt ordner seg på en eller annen måte...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Trøst deg med at dette er typisk mannfolk!! Istendor og gråte/være lei seg over ett brudd så hopper de til neste jente med det samme for å trøste seg litt og kansje føle seg bedre!! Det varer nok ikke lenge. For all del...det kan jo være ekte kjærlighet men tror det er sjelden..mannfolk er slik, deres måte å takle ett brudd på ... Ganske komisk..hehe.(selv om det er sårt for deg, ser jo den)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 Skjønner ikke damer som tør å hoppe uti sånt, jeg. Når det nettopp er slutt, mener jeg. Sjansen er jo rimelig stor for at man er en rebound-girl. Men, men, kan jo hende hun bare er ute etter én ting og da er det jo ikke så farlig for henne heller. Får se hvor lenge det varer.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #12 Skrevet 12. juli 2010 er som å drikke for å kurere tømmermenn. mannfolk gjør det hele tida. veldig korttenkt.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #13 Skrevet 12. juli 2010 Skjønner for all del at det må være vondt når eksen finner seg en ny med en gang.. Men må si jeg reagerer på det mange dere skriver om at det må være en rebound jente.. Jeg ble selv sammen med mannen min veldig kort tid etter at han dro fra eksen sin.. Og vi er sammen den dag i dag, gift, og med baby på vei.. Finnes ingen fasitsvar på når det "passer" å finne kjærligheten.. Og et forhold er som regel dødt lenge før man faktisk går ut døren.. Litt utenfor tema.. Men men :-) Og all min medfølelse til deg HI.. Skjønner at det må være tungt..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #14 Skrevet 12. juli 2010 Hadde du anonym 02:47 lest ordentlig det jeg hadde skrevet så ville du sett at det stod: Det er sikkert en reboundgirl.....altså muligheten for at det er noe annet er tilstede...... Og her prøver vi å få HI til å føle seg bedre, det du kommer med hjelper ikke..... sosiale antenner er det lov å sette på hodet sitt!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #15 Skrevet 12. juli 2010 Det hadde jeg tatt veldig tungt. Som å bli tråkka på når man ligger nede.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #16 Skrevet 12. juli 2010 Koz og klemz gjør man på skravle. Her kommer fakta. Orker ikke stryke hi med hårene for at hun skal føle seg bedre. Buhu livet er hardt, tenkt at eksen ikke sørger så lenge JEG vil han skal sørge. Noen som lurer på hvorfor eksen dro ...? Ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #17 Skrevet 12. juli 2010 føler med deg, jeg var sammen med min x i 6 år. jeg flyttet ut, og måtte hente posten min hos han den første mnd, 1 uka etter jeg flyttet ut, var det første jeg møtte dameundertøy og damesko i inngangen. man føler seg ikke noe bra da. sender deg en klem
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #18 Skrevet 12. juli 2010 Høres ut som du har hatt noen runder selv....litt bitter?? kos og klem :-D
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #19 Skrevet 12. juli 2010 Trenger ikke være bitter selv om jeg synes det virker tåpelig å komme med kanskje, dersom, tenk om, at, bare for å få noen til å føle seg bedre. På samme måte er jeg ikke sjalu når jeg ikke synes Angelina Jolie ikke er pen. Det er lov å mene noe annet vet du. Eller er du den som alltid følger strømmen og gjør det andre vil du skal gjøre, tenke, si og mene ...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #20 Skrevet 12. juli 2010 Ofte når forhold tar slutt følger de denne malen. En av partene blir lei, begynner å tenke på å bryte ut, sorgprosessen starter, parten distanserer seg. Når den andre parten begynner å bli misfornøyd, tar forholdet slutt, da første parten allerede er ferdig å sørge og mentalt ferdig med forholdet, ikke intressert i å prøve å fikse ting. Kanskje han er ferdig å sørge før deg?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #21 Skrevet 12. juli 2010 Hvis du synes det er så tåpelig hvorfor i all verden gidder du å bruke tid på å svare innlegget til HI? Ja, man har rett til sine meninger, men er lov å spare seg for de unødvendige ;-) Og svaret er nei på ditt spm. Har ganske mange egne meninger (spør min mann hehe), men det var da ikke dette innlegget handlet om.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #22 Skrevet 12. juli 2010 Eller kanskje han ikke tør å sørge, men trøster seg med å være fascinert av en ny
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #23 Skrevet 12. juli 2010 Da er nok jeg et typisk mannfolk også, for jeg gjorde det samme. Jeg traff mannen jeg idag er sammen med mens jeg bodde med pappaen til barnet mitt. Forholdet vårt var dødt, og hadde vært det lenge. Traff mannen min i april, flytta ut fra samboeren i mai, og vi ble kjærester i september. Idag er jeg lykkeligere enn på lenge, og han var absolutt ikke noen erstatter. Han var den mannen jeg ville dele livet med. Kanskje det er så hardt og brutalt at x'en din har truffet denne dama før det ble slutt mellom dere, og at han har valgt henne. Beklager, jeg skjønner det er trist og sårt, og jeg forstår hvorfor min ex ble kjempesåret når jeg fortalte om min nye kjærste....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå