Gå til innhold

Skal ha ny tlf, touch eller taster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha nokia, trenger ikke ipone eller noe slik fancy. Men er det best med touch eller taster?

Har hørt at det er litt slitsomt med touch og at skjermen ikke tåler så masse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta for all del taster. Touch er noe skikkelig drit! Har det selv, og jeg angrer meg ihjel! Ikke kan en se noe på den helsikkens skjermen når man er ute i finværet heller..

Skrevet

Kommer helt an på telefonen. Noen får fort riper, og noen er vanskelige å treffe riktige taster på. Noen har jo både touch og tastatur som er utskyvbart.

Skrevet

touch! Kan anbefale nokia n97mini:)

Skrevet

Kombi! :)

Nokia N97 Mini anbefaler jeg også:)

Skrevet

Jeg har kjøpt den nye til sony ericsson x10 mini pro.

Kjempe fornøyd og funker kjempe bra.. Da er det både touch og fult tastatur. Kjempe bra telefon som ikke tar så stor plass..

Skrevet

hva betalte du, og med type abonnement.

Sikler etter denne, og når bindingen går ut på mitt gamle abonnement (som står i xns navn) i august, har jeg virkelig lyst på denne =)

Skrevet

Jeg (ikke forrige nn) kjøpte denne uten abonnement. Betalte 2399 på lefdal.

Skrevet

Hva koster nokia n97 mini (!?) da?

Har ikke lyst å bruke en formue på tlf heller. Jeg ringer og sender sms. Noen ganger bruker jeg kamera og sender mms.

Skrevet

Hvis du bare gjør det, og ikke ønsker internett på, så vil jeg rett og slett anbefale taster. Enkelt og greit.

Men nokia n97 mini er en god telefon. Det er litt vanskelig å venne seg til å ringe og sånt med den, men et par dager så gikk det fint.

Hvorfor må det være nokia forresten?

Skrevet

For jeg prøvde sony ericsson w959 eller 595 eller what og den var drit! God tlf helt klart, men etter 12 år og nesten bare nokia klarer jeg ikke å legge om =) =)

Ser litt på nokia n 97 mini nå. Ser på chess og kan jo binde meg 12 mnd med det abonnemange jeg har nå. Nedbetaling på 199 i mnd. Er det veldig u-lønnsomt? Er veldig fornøyd med abb. og kommer uansett ikke til å bytte.

Skrevet

Minste totalpris blir jo mindre enn om du kjøper den uten abb. på lefdal.. Hvis du uansett hadde tenkt å fortsette et år med samme? Lefdal pleier å være ganske rimelige.

Haha, jeg er slik med Sony Ericsson. Klarer ikke å venne meg til annet:) W995 er konge:)))

Skrevet

uff.. den er såpass dyr altså..

ikke turd å se på priser enda =(

Skrevet

Har akkurat kvitta meg med touch, fungerte ikke for meg. Liker å kunne skrive meldinger uten å se på telefonen, eller bare kaste et blikk på den innimellom, og det er ikke mulig når man ikke kjenner tastene. I det hele tatt var touchtelefonen mer en tohåndstelefon enn en vanlig tastetelefon er, og med flere unger er det fint å kunne betjene tlf med en hånd.

Skrevet

Fant en nå som passer til mine behov. Ligner litt på den jeg har. Men de har den jo ingen plass!! =( =(

Skrevet

6600 slide. Har 6500 silver slide nå og er faktisk helt fornøyd! Dekker mine behov og har hatt den veldig lenge.

Skrevet

Jeg hater min med touch! Kommer ikke til å kjøpe det igjen!

Skrevet

Jeg synes min med touch er veldig grei jeg:) HTC hero, har masse muligheter med surfe på nettet, lese e-post, sjekke fb <- veldig viktig, hehe... ;)

Skrevet

Finner den heller ikke... Dessverre :/

Skrevet

Det blir ikke htc. Liker ikke utseende + far har den og sier den er vanskelig. Han er litt eldre, men teknisk.

Jeg får vel bare vente og se. He he =)

Takk for alle råd!!! =)

Ser litt på n97 mini enda, men testene sier jeg trenger ikke så avansert og dyr tlf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...