Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 jenta mi er 10 mnd nå og spiser grøt, mme og middagsglass(5-6 mnd) når jeg gir henne middagsglass større enn til 5-6 mnd så brekker hun seg og ofte kaster opp.... gir jeg henne en bitte liten brødsmule eller en bitteliten kavringbit så svelger hun den ser det ut som men hun spruuuutspyr. hun har sprytspydd 2 ganger i ett "måltid" av brød i løpet av 2 minutter ca.....!! eple, banan og grøt"klumper" går rett ned. noen som opplever eller har opplevd dette ? kan det være matintoleranse for hvete og melk eller kan det bare være svelgerefleksen ? jeg spurte helsesøster og hun mente svelgerefleksen ikke var helt utviklet enda men hun er jo 10 mnd nå!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Ta det med ro,min er akkurat samme. Det går seg til. Bare vent en stund og prøv igjen:) Min er ett år og har først denne uka klart å spise litt brød uten å brekke seg. Det kommer!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 ååå takk og pris at det kommer etterhvert. er jo bekymra for lille jenta mi. men hva gir du din utenom jeg har nevnt ? blir vel litt kjedelig i matveien for jenta mi kanskje ? hi
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Gir egentlig ikke så mye. Har prøvd de der dingsene til å putte frukt i, men de er gøy i 30 sekunder. Jeg har så mange små at jeg rett og slett ikke har tid til å dille så mye med dette:) Men det kommer med tiden, de styrer det selv. bare de har det bra og kos og kjærlighet og failie, så er det toppers. Om de ikke spiser all verden, neivel, ikke stress med det:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 ja da stresser jeg ikke med det. takk for svar hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå