Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Mottaker bør helst være av det feminine slaget. http://epla.no/products/54750/ NB: Kan virke støtende for sarte sjeler.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Tror ikke bestevenninna mi hadde tatt den "spøken", gitt.. Man må se an folka man gir den til, vertfall.
Sweet Amber Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Jeg, derimot, hadde ledd meg skakk og pynta stua mi med den:D
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Det hadde jeg også gjort! Hadde gitt den hedersplassen på kjøkkenet, syns den var skikkelig artig. Men jeg tar det meste med godt humør da!) De hadde en til som det sto "Helvetes Dritt" på, den kunne hengt i entreen, he he HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Du vet sånne pyntetallerkner som eldre mennesker samler på? Som de har fint dandert på hyller? Med ymse motiv på? Disse tallerknene har uskyldig rosemønster på seg, men med litt andre budskap...som er hysterisk morsomme:) Det står blant annet "Hurpe", "PMS bitch" "Gi faen" og "Helvetes dritt". Konge:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Bestilte likegodt en til svigerinna mi, hun har god humor og takler nok en sånn gave helt fint. Men svigermor derimot....!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 He he, genialt!! Skulle absolutt hatt en sånn på doen! Godt forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå