Gå til innhold

FREETEX ROCKER SOKKA MINE :D :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

En skal leite lenge etter bedre kupp enn jeg fikk her om dagen ;) Var innom den lokale FREETEX butikken for å se etter spisestuestoler til et eldre spisebord jeg har arvet etter min bestemor. Mens jeg var der inne, tittet jeg på barneklær som hang der, tenkte det hadde vært kjekt med en lekebukse eller 3 til guttungen. Vel, fant en softshelljakke hengenes der, i en årsstr større enn gutten bruker nå. Tenkte jakka så fin ut, og at den passet til høst/vår. Tok den med meg og gikk bort til kassa. Betalte hele 40 kr.

Når jeg kom ut, så jeg på skrifta på jakka, hadde ikke tenkt noe over den der og da (var litt stressa!) og trur dere hoppe meg ikke at det var en SKOGSTAD?? I perfekt tilstand! Ikke et hull, ikke noe synlig slitasje utover at fleecen har blitt litt nuppete etter vask. Ikke stod det skrvet noe navn i jakka heller, så utenom vasket fleece, så ser jakka helt ny ut ;) Var ikke falmet i fargen engang :D

Meget fornøyd med den dagens kjøp ;)

Noen andre med solskinnshistorier om FREETEX?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange fine historier derfra, hehe.

Ofte bruker de å få inn fra andre klesbutikker som ikke er brukt engang.

Som jeg syr om, syr noe på, klipper litt.

Og mange andre fine gammle klær blir som ny med hjelp av litt nål og tråd. Jeg får ofte skryt av klærne til meg og gutten min. Lager klær åå bestilling osv. Jeg tjener RÅTT på Fretex :) Klærne mine er en stor hit i barnahagen til gutten, på jobb og andre småbarnsmødre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...