Gå til innhold

Du som skulle ha tak i settekasse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har sikkert funnet en for lenge siden, men kom over denne på min ferd gjennom nettet:

http://epla.no/products/49131/

Kom plutselig på at noen etterlyste settekasser her inne, er visst in igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk!

Var noe sånt jeg så for meg ja, men jeg ville jo male og dekorere den selv.... Ville ha den hvit jeg.

Forstår jeg det rett når denne dama har kjøpt den på Ikea og dekorert den selv, for så å selge den ferdig dekorert? Vil det si at de har sånne kasser på Ikea?

Har hørt før at Ikea har, men jeg finner absolutt ikke noe som ligner engang når jeg leter på nettsidene dems.. Kaller de det noe helt annet?

Skrevet

det derre er en display kasse, ikke en settekasse.

En ekte settekasse er egentlig en skuff som trykkeriene hadde bokstavstemplene i.

Om noen vet hvor jeg kan få tak i en ekte settekasse blir jeg glad =)

Skrevet

Har ikke funnet noe sånt på Ikea jeg heller, men skal være fullt mulig å lage selv:) Det er diverse gjør-det-selv-sider på nettet, samt at det går an å få råd og tips hos en lokal Bygger'n/Byggmaxbutikk eller lignende. Har lett etter en Gjør-det-selv-bok her hjemme som jeg arvet fra min far for noen år siden, god gammel årgang, som jeg vet det var oppskrift på settekasse i...men finner den bare ikke! :( Hadde tenkt å legge den ut her.

Skrevet

Ekte settekasser får du på bruktmarkeder, er noen på Finn.no av og til også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...