Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Sitter her med en nydelig kylling wraps ting, salat med masse løk,vårløk,gullerot og masse annet godt oppi, og iste.. *Nam*
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Pops og vann. Når Pops'en er tom skal jeg ta meg en snus
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Litt Snacks og Pepsi Max:) Heia Spania:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Jeg koser meg med litt stillhet etter barna er i seng, litt nett, litt lesing. Koser dere dere med kosemat hver dag? Eller, det ble feil. Jeg liker mat, men jeg syns ikke man trenger noe ekstra godt utenom vanlig god mar hver dag. Syns kosen forsvinner når det er for ofte.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Ja Pops. Maiskuler overtrukket med sjokolade. Noe lignende Kina, bare mye mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Jeg sitter med en snus nå, og funderer på hva jeg skal dytte i meg etter snusen. Har utrolig lyst på noe godt, men siden det er søndag og jeg ikke har noe spesielt godt her kommer jeg vel til å fly på veggen iløpet av kvelden. Godt jeg har snus og cola. Lurer mer på hva jeg skal spise i morgen!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Ristorante Mozarella pizza, iskaffe og sjokolade
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Popcorn, cola, svenskegodis, og nystekte boller. Er litt fest her siden mannen er fra nederland! HUP HOLLAND HUP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå