Gå til innhold

noen som har prøvd 30 days?mot magefettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde det som første utvei da jeg startet veien mot en slankere kropp etter 1.svangersakap. Kan ikke si jeg fikk de helt store resultatene...

Begynte så å trene, og DA ble det fart på sakene. (men da tok jeg ikke de pillene da)

Tror jeg leste at skulle man ha best effekt burde man trene og ta pillene, men tror nok bare trening og vil gi resultat... ;)

Skrevet

Oui, og som hun overfor skriver - det er trening som utgjør resultatet. Jeg kommer ikke til å prøve disse igjen, heller - kun trening :)

Skrevet

Jeg har prøvd det, med godt resultat:) Jeg gikk ned 9 cm rundt livet på den ene måneden, og det har faktisk holdt seg etterpå også. Det hadde jeg faktisk ikke trodd før jeg begynte på kuren. Brukte den sammen med oxy-tarm, det for å få full effekt. Har planer om å bruke den igjen når jeg er ferdig med å prøve å bli gravid, forhåpentligvis etter ett nytt svangerskap:))

Skrevet

Jeg fulgte bruksanvisningen på dem og fant ut at det har ingenting med selve pillene å gjøre for den ber deg være bevisst med karbohydrater og drikke vann! Holde deg unna korn produkter og ris/poteter osv.

Og jeg fikk ikke noe merkbart resultat av de. Og lavkarbo diett kan man fint gå på uten å betale skjorta for de pillene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...