Monajenten Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 ...mediumkokte egg og masse cherrytomater med litt salt og pepper på! Det er vel ikke det verste å få dilla på når man desperat prøver å gå ned de siste kiloene? *sukk*
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Er vel faktisk omtrent det beste du kunne fått dilla på ;-) Knapt noen kalorier i dette, bare litt i eggeplommen. Prøver også å gå ned noen kilo nå og har fått dilla på halvtine skogsbær med bitte litt vaniljesaus på. Bærene er en god ting å ha dilla på, men sausen er det værre med. Skjønt, den lille mengden jeg tar på tilsvarer visste bare ca 40 kalorier, så det er ikke så ille da. Mye du skal ned? Jeg har 6-8 kilo, så er litt å ta av. Min største synd er utålmodighet. Innser jo at det bør ta tid om resultatet skal holde seg, og at 0,5-1 kilo i uken er supert, men en uke er laaaaang, hehe...
Monajenten Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2010 Jeg har 3 kg igjen til jeg skal si meg fornøyd. Har gått ned 8 kg siden jul men har lagt stabilt på samme vekt siden april tror jeg. Er jo i grunnen fornøyd med det, har dyttet ned trivselvekten en god del kg. Bærene hørtes godt ut også. Hva med å bytte ut vaniljesausen med vaniljekesam? Det blir jo enda sunnere? :-) Litt kalorier må man ha, så jeg godtar eggeplommene, det er jo så godt:-) Håper jeg klarer å holde på denne "dillen" en stund, bedre det enn å hive innpå med sjokolade liksom;-) Helt enig i at en uke er laaang når man prøver å gå ned i vekt. Mine siste kg sitter limt fast. Dårlig gjort:-p
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Hehe... Blir vel fort slik. Tror nok jeg også må slite med de siste kiloene, vet jeg har slitt med dem før når jeg har gått ned i vekt. Du skal se de løsner til slutt :-) Prøver å sette meg små mål jeg da. Første er ned i før-graviditetsvekt innen vesla er 1 år. Det er 2 kg igjen og 1 mnd til, så det burde gå. Så er det de neste 4 kiloene, helst før jeg fyller 30 i november. Klarer jeg det er jeg kjempefornøyd og kan godt bruke litt tid på de siste 2 :-) Begynte for vel 7 uker siden, men har sklidd ut flere ganger, og har gått ned nesten 3 kilo til nå. Siste 2 ukene har det derimot vært hardkjør og har vært superflink synes jeg selv. 3 kilo føltes litt stusselig helt til jeg fant frem målebåndet og oppdaget at jeg har gått ned 5 cm om midjen og 12(!!!) cm om det tykkeste på magen (synes nok buksen var litt vel løs ja). Greit, 100 sit-ups hver eneste dag hjelper! ;-)
Monajenten Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2010 Syns du har vært kjempeflink, jeg! Det er alltid lurt å bruke målebånd i tillegg til vekt, det er stort sett mer positivt;-) Jeg har gått ned ca. 5 cm i livet, 5 cm på hoftene og 5 cm på hvert lår. Er sånn noenlunde fornøyd med det, ja;-) Hadde selv to delmål, og ligger nå på delmål 2. Har også bursdag i november og håper VIRKELIG jeg har klart å gå ned de siste 3 kg innen da. Det MÅ jo gå, vel? Hehe:-) Skal på ferie om en uke da, men når jeg kommer hjem igjen blir det treningshardkjør og stramt kosthold, så godt det lar seg gjøre. Nå er jeg lei. Har vært så utrolig flink med de første kiloene, så syns godt de siste kan gi slipp nå.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Det synes jeg også de kunne gjort :-) 5 cm på lår, hofter og midje er kjempebra, spesielt for en som er litt liten og ikke så stor i utgangspunktet (noe jeg mener å huske om deg?). Jeg er tross alt høy og hadde ganske mye magefett å ta av, så det skulle bare mangle at ikke en god del forsvant av også, hehe... Vi får krysse fingrene for november ja, innen det skal vi ha lekker-smekker kropp ;-) Ps, sender deg en PM :-)
Monajenten Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2010 Jeg er ikke kjempestor, og er vel forsåvidt heldig som har timeglassfasong. Kiloene legger seg på hoftene hos meg og det liker jeg IKKE, men det har jo bedret seg der også;-) Heia november, da blir det hæla i taket og smekre oss:-p Har svart:-)
Rampongi Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Ohh, hørtes kjempegodt ut. Jeg har innimellom dilla på knekkebrød med ganske bløte egg på. Deilig! Cherrytomater er jo veldig godt og det er egg også, så sammen blir det sikkert godt-whats not to like liksom.. (Joey-mentalitet på meg i kveld..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå