Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 På en eller aen måte har noen prestert å bruke mailen min til å sende ut spam, og jeg aner ikke hvordan de har fått det til! Jeg har ikke brukt den mailkontoen på evigheter, men merket det når mannen min fikk en litt skummel mail fra den kontoen med et noe tvilsomt tilbud av en eller aen art, og jeg fikk den samme på den mailen jeg faktisk bruker. Fikk jo slettet kontoen til slutt, men så tenker jeg da: Står den aktive mailkontoen i fare også for å bli brukt til sånn så lenge jeg fikk samme mailen fra den gamle adressa tilsendt der? Bør jeg vurdere å bytte mail nå? Noen som har erfart noe liknende før?
Hopptetussa90 Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Jeg har erfart det. Bytt passord og meld fra om misbruk til hotmail.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Er det for seint nå som jeg har slettet kontoen... ? HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Har det, men det har da ingenting med mailen å gjøre som heller ikke har vært i bruk. Virusprogrammet kan jo ikke kontrollere hva som skjer over hele nettet :-) HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Være litt mer obs av mail dere får, ordne strengere filter på mailen. Sannsynligvis har gubben din åpna en dodgy mail og da er det gjort!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Han er veldig forsiktig med sånn, men når det er avsendere som en stoler på så er det jo fort gjort. Han har ikke åpnet "min" mail, for han vet jo at den ikke er i bruk. Har gjennomsøkt maskinen flere ganger iløpet av dagen også og det er absolutt ikke noe virus. Helt rent. Det programmet jeg bruker nå er det eneste som har fanget opp alt av sånn dritt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå