Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Jeg holder på å gå ned i vekt. Noterer alt jeg spiser og ligger på et snitt på 1400 kcal pr dag. Spiser mange og små måltider og relativt sundt selv om jeg vet jeg får i meg litt for mye salt. Gjør det noe at jeg spiser veldig ujevnt? Denne uken har det variert fra 1000 til 2100 kcal på en dag. Vekten går ned og jeg føler meg ikke slapp eller noe sånt. Det andre spørsmålet gjelder trening. Jeg sliter med utholdenheten. Hvis jeg gjgger eller gjør andre aktiviteter slik at jeg blir anpusten og får høy puls får jeg forferdelig mye seigt slim i halsen. Det føles som om jeg skal kveles. Sån har jeg hatt det i mange år. Det har jo selvfølgelig ført til at jeg har forsøkt å ungå den typen aktiviteter, noe som igjen har gjort kondisjonen elendig. Er det noen som vet hva dette skyldes og hvordan jeg best skal få bukt med problemet?
Gjest Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Det gjør ikke noe at kaloriinntaket varierer, men du bør ikke under 1200 per dag. Astma eller allergi du sliter med? Ville tatt en sjekk med legen som blandt annet sjekker oksygenopptaket ditt.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Har verken astma eller alergier som jeg vet om. Er i det heletatt veldig sjeldent syk og kan jobbe lenge på lav intensitet uten problemer.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Bruker foresten ganske mye luft når jeg dykker. Det kan kansje tyde på dårlig oksygenopptak? HI
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Selv om jeg ikke er plaget av hoste og ikke egentlig har problemer med å få nok luft? Det er bare det seige slimet som fyller opp halsen og gir brekkningsfornemmelser. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå