♥ Snøblomst ♥ Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Noen som vet hvor vi kan kjøpe en beskyttelse til å ha på seteryggen slik at den blir litt beskyttet mot spark fra skitne små sko?
Fire småtroll Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Er det så små barn at de sitter feil vei? Da tror jeg de har et slags teppe du kan legge over hele seteryggen bak på Biltema.. Hvis du mener til større barn som sitter riktig vei så jeg akkurat at de hadde noen på tilbud på Jysk. Sånne som du henger bak seteryggen til forsetene med lommer til å ha små bøker og leker i.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2010 Takk for svar! Noe slikt jeg tenker på ja, men helst en helt enkel uten noe lommer og dill dall ) Tenkte kanskje at Biltema hadde noe slikt, men får ikke fram noe når jeg søker.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Besafe har en som er helt svart med 4 store lommer som nesten ikke synes for de forsvinner på en måte pga fargen. Passer helt perfekt om man vil ha noe diskre:) vi kjøpte den i lekebutikken der de også selger barneseter. Kostet 249.-om jeg ikke husker feil.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2010 Akkurat noe slikt jeg tenker på januar08jente! Takk for tipset!
Gjest Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Vi har tre enkeltsetet i baksetet så hvis dere har det anbefaler jeg setebeskyttere/setetrekk på Biltema som dekker hele setet mot gris og søl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå