Gå til innhold

Gummistøvler fra Skopunkten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de noe tess? Kjøpte et par derfra igår, syntes de ser helt OK ut, og tenker vel litt som så at støvler er støvler..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av egen erfaring vet jeg at de fleste skoene fra Skopunkten har veldig hard såle. Og ikke særlig gode å gå i over lang tid.

Tror jeg arvet noen støvler til gutten min som er derfra, men de er noen år gamle tror jeg. De har hvertfall disse harde, tynne sålene. Han har bare brukt de hjemme en gang i blant, når han skal begynne i barnehage kommer jeg til å kjøpe noen andre.

Men det går jo an å kjøpe noen tykkere såler å legge nedi om det kjennes hardt ut..

Skrevet

De kjennes faktisk veldig gode og myke ut, og sålen er tykk og med gode spor under. Minnet egentlig ganske mye om Tretorn-støvlene vi så på her om dagen, bortsett fra at disse var hakket lettere, hvilket bare er et pluss for vår lille flis;) I tillegg til at prisen er fin da, får jo kjøpt tre par for prisen av et par "dyre" støvler.

Skrevet

dytt..

Gjest Siklerotte
Skrevet

Har ingen erfaring, men egentlig tror jeg det er heller tvilsomt at det er så fryktelig mye dårligere enn andre støvler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...