Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Disse trimpoengene. Hvor mye poeng burde en få på en dag? Hva er lite, middels og mye? Registrer dere inn ting som støvsuge ol der dere tross alt er i aktivitet, eller kun om dere går tur, trener ol?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 En bør vel ha 7 poeng i uken som minimum. Jeg pleier å ligge på rundt 13 poeng og trener da hardt 3-4 ganger i uken pluss at jeg går turer innimellom. Jeg skriver bare opp når jeg trener. Hvis jeg daffer tur med ungene eller klipper plenen fører jeg ikke det opp som trening. En bør også ha 3 økter med styrketrening pr uke. Det klarer jeg aldri, hater styrketrening.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 HI her Takk for svar (: Jeg har nettopp begynt å registere her, er siste dag i første uken nå og har 16 trimpoeng ser jeg. Da er det bra da? Jeg trener ikke hardt sånn sett, men går turer med vogn i veldig raskt tempo, og gjerne en del i oppoverbakker og da blir jeg skikkelig andpusten og svett. Klarer ca 10 minutter med styrketrening pr dag i tillegg. Jeg har heller ikke ført opp daffeturer med barna og husarbeid. Ville bare se hva andre gjorde (:
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Hm, ser nå at to av dagene ikke var med? Skulle vært 21-22 poeng siden jeg ligger på 3-4 poeng pr dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå