Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Har to stk til største og to til minste men vil gjerne legge til de to vi har til største på minste også. Går det an? Hvem kontakter man i så fall?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Nei, man kan ikke legge til, trekke fra eller endre
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Jo det går helt fint an. Vi har selv lagt til faddere, og det går så lenge man ikke allerede har 6 stk. Ring Kirkekontoret.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Mine barns faddere var med i kirken da barna ble døpt, gav dem dåpsgaver, var med i selskapet vi hadde, står vel som faddere i kirkeboken, men ellers har de ikke noe spesielt med barna å gjøre. De gjør ikke forskjell på barna med gaver eller andre ting. Hva skal fadderne gjøre nå da, lenge etter at barnet er døpt, siden dere vil ha flere gaver? Min tante som var fadder, holdt visst tale i konfirmasjonen min. Men ellers? Er det snakk om arv og penger, eller?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 - ha, ha, - "siden dere vil ha flere faddere" skulle det stå. Tenkte vel at dere vil kanskje prøve å få flere gaver A 17:13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå