Monajenten Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Jeg smurte meg inn i går og merket ikke noe forskjell da, men når jeg våknet i morges var jeg jo brun, haha:-D MEN jeg må si jeg er litt småskjoldete, trodde jeg skulle unngå det siden det er en fuktighetskrem og ikke ren selvbruning. Vil det bli bedre av å smøre flere ganger? Jeg følte at jeg var veldig nøye når jeg smurte, men tydeligvis ikke:-P
Gjest Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Ja, og det var en meget DÅRLIG erfaring jeg gjorde meg !!! Men peeling fungerer visstnok supert, moren min jobber i bransjen og har gitt folk med Dove-selvbruningsproblemer det tipset... peel av skjoldene.
Monajenten Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2010 Ok, tusen takk for tips:-) Jeg blir ikke brun av solen så tenkte å jukse, men jeg ser litt komisk ut hehe;-)
Ladybug~N&E Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 skrubbet du først? som med alt annet som gjør deg brun så funker det best om du har skrubbet med vott eller skubbekrem for å få vekk død hud osv.
Monajenten Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2010 Ja jeg skrubbet først men ikke hele kroppen. Burde kanskje ha gjort det;-) Men når jeg skal smøre meg igjen, skal jeg skrubbe først da også? Går ikke "fargen" jeg allerede har fått vekk da?
Ladybug~N&E Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 skrubb på nytt så får du heller begynne bruningen på nytt;) hender det blir litt skjolder uansett men det jevner seg etterhvert. bare å fortsette å smøre. så fort du slutter så blir du hvit igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå