Gå til innhold

Noen som har erfaring med Dove Summer Glow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg smurte meg inn i går og merket ikke noe forskjell da, men når jeg våknet i morges var jeg jo brun, haha:-D

MEN jeg må si jeg er litt småskjoldete, trodde jeg skulle unngå det siden det er en fuktighetskrem og ikke ren selvbruning. Vil det bli bedre av å smøre flere ganger? Jeg følte at jeg var veldig nøye når jeg smurte, men tydeligvis ikke:-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det var en meget DÅRLIG erfaring jeg gjorde meg !!!

Men peeling fungerer visstnok supert, moren min jobber i bransjen og har gitt folk med Dove-selvbruningsproblemer det tipset... peel av skjoldene.

Skrevet

Ok, tusen takk for tips:-) Jeg blir ikke brun av solen så tenkte å jukse, men jeg ser litt komisk ut hehe;-)

Skrevet

skrubbet du først? som med alt annet som gjør deg brun så funker det best om du har skrubbet med vott eller skubbekrem for å få vekk død hud osv.

Skrevet

Ja jeg skrubbet først men ikke hele kroppen. Burde kanskje ha gjort det;-)

Men når jeg skal smøre meg igjen, skal jeg skrubbe først da også? Går ikke "fargen" jeg allerede har fått vekk da?

Skrevet

skrubb på nytt så får du heller begynne bruningen på nytt;) hender det blir litt skjolder uansett men det jevner seg etterhvert. bare å fortsette å smøre. så fort du slutter så blir du hvit igjen.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...