Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 jeg blir tent av trekantsex. Mannen min meg + en dame til.Nå tørr jeg ikke fordi jeg er gravid og liker ikke magen .Og da må den andre dama også være gravid for jeg orker ikke ligge der som en hval vedsiden av en tynn normal dame. Noen gravide i trondheim som vil bli kjent? dette er et seriøst innlegg
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Hei du : ) Har sikkelig lyst til å prøve trekant jeg også : ) Jeg er ikke gravid nå, prøver : ), men jeg er litt lubben, så vil ikke være en syltynn modell som vil ligge ved siden av deg da.Bor ikke i Trondheim,men kunne evt møtes på halveien? : )
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 jeg er fra tr heim. kan godt prøve å jeg er gravid
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Gratulerer så mye ; ) Er du langt på vei?Spennende : )
Anonym bruker Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Jeg er fra Østlandet og er 28 år. Spennende at du vil prøve : )
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2011 #7 Skrevet 25. februar 2011 Ja jeg er singel og jeg tenker tanken, men det er vel hormonene som spiller inn, ser for meg noe trygt, gjerne en gravidemage til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå