Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Hvorfor gjøre dere det? Og hvis dere finner noe dere ikke liker. Tar dere det opp med han? Tenk om det er noe skillelig uskyldig, og dere blåser det opp? Vil mannen virkelig ha noe tilltro til dere etterpå? Hadde han jeg bor sammen med, snoka inne på det jeg gjør, hadde jeg blitt rimelig forbanna, gjør ikke noe galt så det er jo egentlig det samme. Men det er fort å missforstå ting. Ville ikke likt å bli overvåket på den måten.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Jeg har gjort det 3 ganger på grunn av tidligere utroskap og jeg ikke helt klarer stole på han enda. Han kan fint snoke på min PC, jeg har ingenting å skjule. Den ene av de 3 gangene fant jeg noe jeg ikke likte og tok det opp med han. Han gikk rett i forsvar og kom med masse løgner. Totalt avslørende!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Snoke? Vi har 2 mac`er og en pc her i huset, de brukes om hverandre av oss 2 og de eldste to barna. Men vi bruker forksjellige nettlesere da. Men jeg har ikke behov for å se hva han surfer på og tviler på at han driver og snoker så mye på det jeg surfer på. Er det så vanlig å ha "min og din pc" altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå