Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Sikkert litt forskjellig men her er vår "oppskrift": 1 gang pr uke: måle PH og evnt justere dette + kaste oppi litt klor og litt annet stoff som holder vannet stabilt og rent 1 g pr mnd; som hver uke samt rense filter (tar det ut av karet og spyler på en væske som jeg spyler vekk etter noen minutter ca hver 3-4 mnd (alt ettersom hvor mye det er brukt); full rens + skifte av vann Veldig enkelt og greit. Har endel midler stående som jeg aldri bruker og noen som jeg bruker når vannet er nytt for å gjøre det klart og for å minske bruken av rensemidler
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Vi har kjøpt noen klortabletter som vi har i etter bad, og så vasker jeg det vanlig med vann og Jif baderom (og spyler godt av) når det ser ut for at det er nødvendig og før bad om det er lenge siden sist vi badet. Vi bruker ikke badekaret så mye. Har bare brukt det 2-3 ganger siden vi flyttet inn her for ca 7-8 uker siden. Sånne tabletter får du i butikker som selger bareromsting ol.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Er dette vanlig boblebadekar inne? Lar du virkelig vannet stå i? Her tømmer vi det etter bad, og fyller på igjen ved neste bad...
LinnisR83 Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Jeg renser filter 1-2 ganger i mnd, og vasker det 1-2 ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå