Gå til innhold

Flere med tullerier som ikke føder?


Gjest

Anbefalte innlegg

Følte meg for første gang på mange uker normal da jeg leste flere også hadde slike tullerier. Veldig koselig at tulleriene til Mammaønske var ekte rier, men da ble jeg alene igjen :( Vil gjerne høre om andre også har sterkt nedpress og/eller smertefulle kynnere hver dag. Er overhode ikke lei av å være gravid. Storkoser meg med magen og de mystiske bevegelsene der innefra, men å gå rundt med smerter uten grunn begynner å bli litt slitsomt. Har stor forståelse for de med bekkenplager og andre smerter, men rier-smerter syns jeg kan vente til fødselen.

 

Ble et klageinnlegg fra meg her. Måtte bare frese litt ut.

 

Enda godt Touren er slik at det er noe å se på hele dagen da det er ubehagelig å gå tur når det føles som et hode er på vei ut. Håper jeg klarer å hente opp min positive side igjen og kan nyte dagene litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her fortsatt da:) Har termin om 1 uke idag. Når har du termin? Håper og krysser fingerne for at det skjer noe før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du fortsatt er der :) Har termin om en uke i morgen jeg da. Slitsomt dette her. Masse murringer i dag, men de har ikke tatt seg noe særlig opp. Tar fortsatt ikke tiden, merker det i god tid når noe er på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Har termin om 2 uker og har hatt 2 falske alarmer...igår var vi p vei til sykehuset så dabbet de av...

Føler som deg, kan gjerne gå gravid lenger - men orker ikke mer av de tulleriene....

 

Nå har jeg hatt fred for dem siden igår kveld og håper jeg får minst en ukes pause, da skal jeg være klar,hehe!!!

 

Skrev innlegg om det på 3.trimester og vi er langt fra alene (heldigvis). Virker faktisk som om været og spiller inn på hvordan vi har det!!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i morgen, og her er det ingen tegn til fødsel. Har kjent at han har "lagt seg til" litt. Nyter disse siste dagene som gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :))

 

jeg har blitt innlagt MANGE ganger med premature rier..Første gang når jeg var i uke 26... Ble stoppet 3 ganger med drypp (låg 60 timer hver gang) Stoppet et par ganger med epudural/morfin...Har til sammen vært over 1mnd på sykehus... Når jeg var 30 uker ble d bestemt at de ikke skulle stoppe flere ganger og etter dette har det vert mange ganger uten at det er blitt baby..Har nå 3-4cm åpning.. Skjønner godt hva du mener når du sier du nesten ikke kan gå tur.. Jeg kan nesten ikke gå de 20m ut til bilen før magen vrir seg og d føles ut som hode er på veg ut.. Er nå 33 uker på vei og babyen er 2,5kg så nå føler jeg d er greiit at hun kommer :)) Heldig du da som er så nærme termin da er d jo uansett ikke så lenge igjen:)) Føles merkelig nok litt godt å vite at jeg ikke er den eneste.. Føler seg fort litt alene i en sånn situasjon..

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA! Har hatt tre omganger med regelmessige skikkelig vonde riegreier, falske såklart. Hver eneste dag kommer de, men ikke regelmessig. Er veldig lei og sliten av det nå, har termin til søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld fikk jeg tegningsblødning.. Ringte fødeavd for sikkerhetsskyld, visste jo ikke hva dette var for noe, men ble beroliga med at det var normalt og at det var kroppen min som modnes og gjør seg klar til fødsel. Hadde noen sammentrekninger etterpå men ga seg etter kort tid.. Har ikke sovet særlig godt i natt, har vært så spent sånn i tilfelle det skulle skje noe:) Får bare smøre seg med tolmodighet og nyte god-været i mens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ille at man trenger å høre at andre ikke har det topp for å ikke føle en alene. Takk for at dere har delt med dere slik at jeg ikke føler meg helt alene. Frustrasjonen har stoppet opp litt nå. Har begynt å bli vant til disse kynnerne/riene eller hva det nå er.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...