Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Misunnelige, har dårlig arbeidsmoral (Jaaa jeg vet hve jeg snakker om!!!) kan ikke språket dems(masse skrivefeil), rasistiske og føler seg truet an innvandrere som tar lang utdanning og tar jobbene fra dem...For det hender ganske ofte...eller innvandrere som får oppryk foran nordmenn fordi de er smartere og er mer ambisjose? Det har jeg sett såååå mange ganger og Vi DRAR IKKE HJEM VI!!!!!!!!!!!!!! Våre barn studerer åå de beste skolene og de har meget gode resultater mens deres barn...er på fylla hver eneste helg og blir gravide når de er 16...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Du er liksom bedre enn de som har skrevet innlegg om burka, bråkete innvandrer barn, innvandrere stinker og om du kunne ha tenkt deg å bli sammen med en innvandrer! Slutt å vær så f negative!!! Hilsen en norsk muslim!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Jeg har to jenter på 19 og 21 år, de er ofte på fylla, men har fortsatt gode karakterer på skolen. Og ingen av de har noen gang vært gravid! Dessuten føler jeg meg absolutt ikke truet av innvandrere. Hvis en innvandrer har bedre kvalifikasjoner enn meg når det gjelder jobb, er det da bare rett og riktig at vedkommende får jobben. Det som i tilfelle irriterer meg er at dere skryter dere selv og barna deres opp i skyene og snakker nedlatende om nordmenn. Slik som du gjør i dette innlegget!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Jeg ble gravid som 16-åring, men får bare 5'ere og 6'ere på skolen.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Det er bare ikke nordmenn som er i fylla!!! Kom deg ut i helgene så ser du det selv! Sånne innlegg passer seg å skrive på forum NYENORGE via facern! norsk muslim
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Påstandene er like dumme om det er invandrere eller nordmenn dere forsøker å rakke ned på. Det finnes sikkert noen forskjeller mellom invandrere og nordmenn, men les litt statestikk før du skriver slike innlegg. Dette henger ikke på greip.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Ja, nå var jo dette ett idiotinnlegg, så da fortjener det vel idiotiske svar???
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Som i lle andretilfelle så er det VELDIG mange utlendinger som er kriminelle og som gjør ting som vi normen reagerer på. Og selvsakt er det normen som også gjør slikt. men uansett vill de som gjør noe galt sette resten av deres befolkning i et dårlig lys. Eksempel er at utlendinger henter familie for å banke en person ofte kan normenn også ha en gruppe til hjelpe men som regel står normannen igjen alene mot en hel familie. kan ikke si hvor mange ganger jeg har hør "jeg skal å min familie til å ta deg" "jeg skal ringe min bror" Osv. men uansett så har alle forskjellige meninger!!
Utviklingsredaktør Roger Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 Husk normal høflighet i forumene.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Noen normenn er sånn, andre er det ikke. Akkurat som om noen av utenlandsk opprindelse er idioter og andre ikke.... Hvilken kategori hi faller inn under vet h'n best selv
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Må være slitsomt for deg å bo i et land med så mange nordmenn!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 Jeg er også utlending. Jeg kom til Norge pga mannen min som ikke ville flytte, så det ble meg. Har dessverre aldri utviklet et kjærlighetsforhold til Norge, jeg syns det er helt greit, men jeg sliter etter nesten 10 år fremdeles med visse deler av den norske mentaliteten. Spesielt selvgodheten er utrolig irriterende, men skjønner at mange etterhvert virkelig tror at Norge er verdens beste land å bo i bare man leser det ofte nok. Vi har en mye strengere oppdragelse enn mange rundt oss. Er veldig takknemlig at vår sønn begynner i internasjonal skole, tror det hadde blitt veldig slitsomt for meg med den innstillingen at skole skal være koselig.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #15 Skrevet 11. juli 2010 Rasister kommer i alle farger. Individer også. Jeg er et individ, og hvilken farge jeg har på hud og hår sier ikke alt om meg. Hvis vi bare ser grupper og ikke individer, forsvinner empatien og individets integritet. Jeg blir redd når sinne og hat rettes mot meg av grunner jeg ikke kan noe for eller for holdninger jeg ikke står for. Kritiser meg gjerne for mine feil, men ikke for naboen sine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå