Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Hun er 12 mnd og får fortsatt mm 4-5 ganger i døgnet. Skal jeg slutte eller fortsette? For meg ville det vært greiest å slutte, men det er ikke veldig viktig for meg. Om det er det beste for datteren min å fortsette så gjør jeg det.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Ja, de lærte mener vel at man skal holde på så lenge som mulig. Skal være bra for både deg og barnet ditt:) Så om du orker er det bare til å fortsette. Ta det opp med helsesøster på neste kontroll.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Morsmelk er perfekt sammensatt næring også for større barn. Det blir som å få en daglig vaksine og vitaminpille i ett. Fettet i morsmelk er optimalt for utviklingen av hjernen, det stopper ikke ved tolv måneder Her står det litt om amming og immunforsvar om du er interessert; http://www.barnavnaturen.no/2010/05/langtidsamming-og-barnets-immunforsvar/
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 De små klarer seg jo fint uten mm etter fylte 12mndr, men jeg fortsatte til gutten min var 16,5 mndr rett og slett fordi han ville ha å syns det var kos:) Bestemte meg ganske tidlig at så lenge han ville ha så skulle han få å det fikk han:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 WHO anbefaler amming til barnet er 2 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå