Gå til innhold

e så lei lei lei av særkullsbarn problemer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli småsprø, hver gang de skal hit blir det et mareritt... det går ut over meg og forholdet til pappan... sukk.. er så lei av at det hele tiden er noe krøll.. ingenting virker til å kunne fungere smidig... Det er gått så langt nå at jeg kjenner meg sur og irritert på barna...og kan ikke si jeg gleder meg til se dem overhodet!!! men det tørr jeg jo ikke si...

Jeg blir lei meg når jeg ser hva det gjør med faren at det er han som må innrette seg hele tiden...vi kan ikke planlegge noe - for datoene endres hele tiden...

måtte bare få ut litt frustrasjon før blodtrykket gjør nesten så jeg besvimer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff jeg føler med deg. Jeg er selv livredd for at jeg ikke skal bli glad nok i min bonusdatter. Så annerledes oppdragelse samt mange andre utfordringer.

Skjønner deg utrolig godt. Vil bare gi deg en klem.

Skrevet

Det er nok slik det som oftest blir når man stifter familie med en som allerede har familie.

Det hadde ikke vært aktuelt for meg å stifte famile med en som allerede hadde en, nettopp på grunn av slik.

Skrevet

Jepp - jeg vurdere innimellom å bare gi opp... samtidlig så er min kjærlihet til han så stor at jeg vil ikke gi slipp på den.

Men kjenner jeg melder meg mer å mer ut når det gjelder ungene... å det for beskytte meg selv. Blir helt utslitt av kjenne på alle følelsene (frustrasjon, sinne, fortvilelse osv..)

Vil ikke kalle det familie - men barn han har med noen. Fordi har aldri vært det som jeg ser på som en familie - som bor sammen o.l....

Men skjønner hva du mener og var selv HYPER skeptisk til innlede et forhold - men nå har det vart i snart 6år.

Nei følelser... jeg vet jeg ikke kommer til ha de følelsene for særkullsbarn... bærer et barn under hjertet å det er det som vil få mine følelser. Jeg greier akseptere særkullsbarn, men som du sier er det mye ang oppdragelse å diverse som er vanskelig.

takk for klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...