Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Koker dere smokkene til de små og evt hvor ofte. Helt grønn på dette og vil vite før vi innfører smokk
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Kokte de minst en gang pr dag. Husk å skifte ut smokkene en gang pr mnd, og sjekk dato stempling ved kjøp.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Koker de hver kveld. Jenta har fått trøske så da koker jeg alle hver dag.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 pleid å sope sammen alle smokkene på kvelden (utenom den hun brukte der og da), og vaske de og hev de i sterilisatoren. Da lå de klar der neste morgen. Om vi var ute i sandkassa etc, tok jeg den/de smukkene rett i vask og sterilisator da vi kom hjem
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Supert, takk for svar. En ting til, hvordan gjør dere det med kokinga, koker opp med smokkene oppi eller hiver dem i når det koker? Hvor lenge skal de koke?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Koker opp vann i kasserolle og hiver smokkene oppi når vannet koker. Lar dem koke i ca.5min. 11:07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå