Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Måtte inn til utskraping etter 4-5 dager for det sluttet ikke å blø og jeg kollapset av blodmangel.
The Bad Gal Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 11 uker, blødde i 4-5 dager. Hadde egentlig en MA, men det ble oppdaget først ved 11 uker(embryo død ved 5-6 uke) Jeg skulle på utskrapning dagen etter, men alt kom ut av seg selv natta før, så de sjekket bare med UL og sendte meg hjem. 'Stor trøsteklem til deg*
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 jeg mistet i uke 10,eller oppdaget det da...hadde ikke vært noe liv siden uke 7...kroppen reagerte treigt. hadde en utskrapning,husker jeg hadde utrolig vondt etter inngrepet... tror jeg blødde litt et par uker jeg. husker ikke helt egentlig... har egentlig bare prøvd å fortrenge hele greia,siden det gikk så veldig inn på meg. håper du har det bra,ikke noe gøy når ting ikke blir helt som man hadde tenkt.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Jeg mista på onsdag,så det er jo ikke så lenge siden,men de siste 2-3 dagene har jeg begynt å blø mer. Det er vel ikke normalt? HI
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Jeg hadde en SA i uke 10, blødde i 8 uker etterpå Hadde 3 runder med store blødninger - fordi det etter SAen lå igjen et par lommer med blod som ikke hadde kommet sammen med det andre. Sjekket med UL etter den første runden, selv om det ikke var tvil om hva det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå