Gå til innhold

Gulesider og bøttebaletten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var man på nett igjen! Måtte logge av før jeg fikk svart deg igår, det ble mast om å se en film jeg hadde lasta ned på pc'n...

Ang. igår, så dro vi til Vestby, ja. Var overraskende bra, så kan trygt anbefale en tur dit. Hadde jo kråketrollene på slep, så fikk ikke sett all verden, men handla en del til de ihvertfall. Tweens hadde masse fint til barn og på Høyer hadde du helt sikkert funnet mye du ville likt! En gylden anledning til å benytte deg av den VISA-dagen gulesider har lova deg:-))

Vi suser til Sverige og handler innimellom, mest for turen sin del, ikke så mye for prisene. Søndager er ofte kjedelig hjemme, så da er det greit å dra da. De har Jungelland på Nordby, så kjempegøy for barna å leke der! (noe a'la hoppeloppeland)

Vi handler kylling, og det er ikke såå mye vann i den, men vi kjøper stortsett den dyreste, mulig de fusker mer med de aller rimeligste....

Kosttilskudd(type proteinpulver, vitaminer og sånt er billigere, der finner du merket Multipower som du spurte om i den andre tråden. (de har bl.a proteinpulver og gode sportsbarer!)

Og så smågodt da, eller annen godis, det er obligatorisk! Så sinnsykt stort utvalg og billig! Ellers handler vi stortsett bare ting på impuls, vi er der bare for turen, som sagt. Du kan velge å kjøre til Nordby/Svinesund, inn til selve Strømstad eller til Töcksfors. Töcksfors er en mindre versjon av Nordbysenteret, mye av det samme, men litt færre butikker. Mye roligere og ikke så folksomt der, så det er litt mer behagelig å gå rundt, men Nordby er egentlig førstevalget.

Hva har dere for planer i dag da? Sverigetur eller? Hva ble gårsdagen brukt til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulesider dro meg med til Nordmarka. Vi skulle ta en liten løpetur haha det ble 2 t og 22 min. Han løp alle bakkene 2 ganger. Han ER steike gal. Jeg tror vi løp 1,3 mil .... jeg merker at jeg er i dårlig form ass!

Nei det var jo særdeles varmt i går pluss at jeg sikkert får mensen en av disse dagene... så det kan være grunnen. Helt siden jeg tok ut spiralen har kroppen vært opp og ned som en jojo.

I går spiste vi deilig kylling med ris og desserten ble tiramisu-is mmmm

Og masse smågodte til meg...det ble en del igjen som jeg gumler på nå:) Gulesider sover ennå og planen er å vekke han med en smoothie for så å invitere han med på en intervalløkt i Frognerparken. Du skjønner han er litt sløv på morningen haha mens jeg er helt turbo fra kl 8.00

Vi har jo ferie nå og går egentlig bare å tripper til vi får nøkkelen til huset. Litt kjedelig å vente. Ellers i dag vet jeg ikke hva det blir...sto på yr.no at det skulle bli regn etter 12-13 og det er jo kjedelig.

Vi reiser kanskje en tur nordover for å hilse på familie og hente noe gammelt stasj fra meg ;) Så bærer det kanskje nedover Europa til uka.

Å så da kan jeg dra til Vestby altså hehe. Bra gulesider får en fin bonus snart hehe. Passe på å låne visan dagen etter den:)

Egentlig vil jeg ha SOOOL og bare kunne sløkke på ei strand... hvor legger du ræva di om det er fint vær?

Skrevet

Han er gal? DU er gal! Og i det hele tatt vurdere å jogge er for meg komplett galskap, hahaha! Takke meg til magnesiumstøvete kjellergym og tunge vekter;-) Jeg hadde mest sansynlig daua om du dro meg med på joggetur i marka eller Frognerparken.

Han blir sikkert veldig fornøyd om du vekker han med en smoothie, god idè!

Tidlige morgener er herlig, er A-menneske. Største våkna 05.40 idag, så har vært full rulle her noen timer allerede.

Åja, kan tenke meg dere bare venter på å sette tenna/henda i det huset, man skulle jo helst ha starta igår når det kommer til nye ting.

Tar dere en sverigetur idag kan du ta en tur på SIA-butikken der(eller noen av de andre interiørstedene), de har masse fint som kommer til å passe perfekt inn i sveitservillaen! Løping i Frognerparken etterfulgt av harrytur til Nordby vil jeg foreslå idag, hehe. Da gjør det jo ingenting om det regner.

Å, tur nordover! Har ikke vært der på over 1 år, jeg. Er du ofte hjemme?

Europatur hørtes mer fristende ut, skal dere kjøre eller fly?

Vestby kan du trygt besøke, ja! Skal tilbake når barnehagen har starta igjen, to små unger på slep der lemner ikke så mye rom for at mor kan prøve og handle klær til seg selv, selv om pappa er med, så tenker det går litt greiere med bare minstemor og 4 par hender. Du får benytte sjansen mens du har barnefri i sommer:-)

Hmmm, parkere ræva gjør vi vel mest hjemme for tida pga minsta, men skal vi på stranda drar vi oftest til noe som heter Høvikvollen.(Røyken)

http://www.oslofjorden.com/badesteder/buskerud/hoevikvollen.html

Veldig usnobbete og greit med barn. Evt. Sjøstrand i Asker. Hvalstrand i Asker er også greit, og Vollen, men trives egentlig greit her ute på bøgda, så blir oftest Høvikvollen.

Hvor bader dere da, når dere skal blaute bikinien og shortsen?

Ah, nå våkna minsta!

Skrevet

Da har vi nettopp inntatt en bedre frokost her med smoothie til dessert og skal vi bare hvile litt før vi beveger oss ut. Regner det hos dere? Ser grusomt mørkt utmot oslofjorden :( Hvis det blir pissregn sniker vi oss inn på treningsstudioet og løper der.

Hjemme tja... jo er en del nordpå. Men blir nok mindre nå når det blir husrenovering. Rart hvor man egentlig savner stedet man er oppvokst på og når man har vært der noen dager er man helt mettet.

Fader kjenner noen ganger at jeg blir kvalt.

Hvis det blir Europa så blir det med bil. Plukke opp flokken på vei hjem igjen ;)

Jeg liker ikke overfylte strender og bruker å oppsøke rolige steder litt utenfor Oslo.Jeg er jo ennå innvandrer og har ikke peiling på hva alt heter. Dessuten blir det jo en del besøk hos svigers som har en megahage vi kan boltre oss i.

Har forresten lagt inn en søknad på svømmebasseng hos gulesider. Ettersom han skal ha et musikkrom på 60m2 i kjelleren synes jeg at jeg burde få oppfylt et ønske ;)

Hva skal du gjøre denne uka da? Gubben jobber ennå?

Skrevet

Ble jo ikke bare _litt_ regn, gitt! Ble vel tredemølla på dere, kanskje? Egentlig, om man liker å løpe, så er det ikke så gærnt når det regner, da slipper man å bli så varm og fæl:-)

Kan ikke si jeg savner hjembyen, så de få gangene jeg er der er det mer av "plikt", egentlig. Synes det er godt her nede, masse muligheter, masse folk man ikke kjenner....

Å ja, tenk så glad flokken blir om dere dukker opp der med bil for å hente dem:-) *lykke*

Usj, nei overfylte strender liker ikke jeg heller. Er jo ikke så mange steder å velge mellom her rundt, og det bor myyye folk i og utenfor byen, så blir lett litt trangt om plassen på de flotteste feriedagene. I fjor dro vi ofte litt utpå ettermiddagen, da var ikke sola så sterk og vannet godt oppvarma og det var minimalt med folk. Følte meg jo ikke akkurat som 'sex on legs' der jeg gikk, superkvalm og noen få måneder på vei med vesla(sånn at man kun ser litt rund ut, ikke har markert gravidmage.), da var det kjekt å ikke stå på utstilling på Huk eller noe, haha.

Musikkrom? Spiller han? 60 kvadrat var da ikke småtterier heller!

Her har vi hjemmekino med digert, inramma lerret og hjemmelaga høytalere og sub'er på nette 500 kg. (hurra, liksom..)

Svømmebasseng blir stas, det skal vi bygge også.(saltvann) Driver sånn smått og skal søke om utbygging av uteplassen til å lage det og bygge et par ekstra kjellerrom(ny kino og enda en bod) Dere får jo masse plass der ute på landet, hagen var jo stor og fin, så et svømmebasseng hadde gjort seg! Tenk så kult flokken får det der:-)

Husbonden har ferie, og barnehagen har ferie, så vi er mest bare hjemme og gjør ikke stort for tida. Blir vel en ny Sverigetur, Vestbytur, Sandvika, bading om været blir okei og ellers ikke mye spennende annet enn å bale rundt her hjemme.

Når skal dere sette nesa mot det store europa da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...