Gå til innhold

hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi hadde sex på eggløsning. dette var 12 juni. Jeg har hatt sinnsykt ømme pupper i 2 uker nå, og mens murringer i magen nederst hele tiden, mye luft i magen også! har tatt tester,som er negative. Kroppen min har aldri vært sånn her før, jeg har aldri ømme pupper! Er sånn at jeg føler jeg er gravid slik har det ikke vært før, når jeg har testet før har jeg slått fra med tanken, men ikke denne gangen. Ei veninne slår ikke hcg ut i urinen på.. hmmm, hva tror dere?? noen som har ikke testet før sent eller slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror du kan være det-..

Skrevet

Jeg tror...jeg hisser meg noe voldsomt opp.

Men hvis dere prøver håper jeg dere får det til, lykke til.

Skrevet

Høres ut som mensen kommer ja (sånn har jeg det når jeg venter mensen).....og jeg tror du tenker altfor mye på symptomer!

Men når man er prøver så vil man så gjerne være gravid ;-) håper det sitter en spire for dere.

Skrevet

enig, høres ut som mensen som er like rundt hjørnet!

lykke til med prøvinga!

Skrevet

Når forventer du menstruasjonen da?

Jeg tipper du er gravid. Du har alle symptomer som jeg hadde. Jeg testet negativt i to uker etter forventet menstruasjon selv om jeg var gravid.

Skrevet

venter mensen 26 juli, hmmm

Skrevet

Du må ha en sinnsyk lang syklus når du hadde eggløsning den 12.juni....og venter mensen den 26.juli.....så lang lutealfase er det umulig å ha....Noe skurrer veldig her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...