Gå til innhold

Noen som har en brun sutteklut" med barmsehode fra Kid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jonas på 2,5 har mistet sin kjæreste eiendel, kosedyret sitt, mens vi var på ferie. Det virker umulig å finne den igjen, derfor lurer jeg på om noen har et slikt liggende vi kan få kjøpe?

Kosedyret er egentlig en "sutteklut" med barmsehode, brun og litt hvit. Den var i salg hos Kid interiør for 2-3 år siden, men de har sluttet med dem nå. Se bilde ved å trykke på nicket mitt.

Tenkte kanskje noen hadde en slik liggende og ikke trengte den. Det er skikkelig krise her, er fryktelig takknemlig om noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg er helt håpløs, skjønner ikke hvor det bilde er.

Men vi har i allefall en bamsehodesutteklut fra kid ja. Men er søndag og vi bor i nord så kan nok ikke hjelpe særlig raskt.

Skrevet

Litt trøbbel med bildet der, men nå skal det være OK, håper jeg? Den er altså brun og litt hvit, av et føyelsaktig stoff, og en knute i hver ende.

Vi bor også i nord, er klar over at vi ikke får fikset det i dag, men vi er uansett veldig interessert i å kjøpe den!

Skrevet

Åh, den der anonym-knappen!!!

Skrevet

Hvor skal jeg egentlig gå for å finne det bilde? Lager hodet lyd når man rister på det?

Vi bor utenfor Bødø. Men bamse er ganske skitten ser jeg, burde vel forsøkt å putte den i maskinen en tur.

Skrevet

jeg ser ikke bildet...

Skrevet

Ja, det er litt ranglelyd i hodet, ja. Kan vaske den selv, om du gidder å sende den til meg. Skal selvsagt betale for den og dekke dine kostnader. Vi ville vært deg evig takknemlig. Send meg en e-post på [email protected] (da kan jeg forresten sende bilde, siden jeg tydeligvis ikke klarer å legge ut bilder på dib...)

Skrevet

Huff, det er hjerteskjærende når barn mister eller glemmer igjen noe de er så utrolig glad i.

Min datter glemte ynglingsbamsen sin igjen da vi var på ferie hos besteforeldrene, den bamsen var med oss overalt og har vært gjennom mye. Hun skrek i flere dager og mine foreldre lovet de skulle sende den til henne, men de glemte det hele tiden, ARG!

Prøvde å kjøpe en ny, men det var ikke det samme. Hun ville ikke se på den en gang. Etter en uke med intens skriking om kveldene, og uke 2 med sutring og uke 3 med sinne så endelig ''glemte'' hun den.

TAKK til mine foreldre!!

Hun var 2,5 da vi glemte den igjen, to år etter sendte de den plutselig og da var gjensynsgleden STOR og nå i dag er hun 7 og den sitter enda i senge hennes.

Håper du får en ny til gutten din og at han syns det er greit med en ny en.

Skrevet

Jeg får visst ikke til å legge ut bilder!

Skrevet

Tenkte om jeg fant en helt lik en så ville han kanskje ikke merke forskjellen? Det ble jo sikkert solgt tusenvis av de der for et par-tre år siden.

Skrevet

Men er han som min datter så merker han fort forskjell. Den nye bamsen var helt lik, jeg prøvde til og med å slite den litt ut før hun fikk den for at den skulle se likens ut som hennes gamle.

Den gamle hadde vært utallige ganger i vaskemaskinen etter å ha badet i gjørme (noe den gjorde helt av seg selv), svømt i elva (den hoppet vistnok av seg selv for den ville svømme), vært i sandkassa og lekt osv.

Bamsen hadde på en måte fått et eget preg, både utseende og lukt (den luktet ikke stygt).

Så jeg hadde forgjeves prøvd å slite ut den nye. Jeg vasket den også en del ganger før hun fikk den så det virkelig skulle se ut som den gamle. Men neida, hun merket med en gang det ikke var den.

Skrevet

Uff, da - får håpe min sønn godtar den "nye". Tror kanskje jeg har fått "napp" fra ei dame her!

Gjest Tale30
Skrevet

Så bra at det ordner seg!

Jeg tror jeg hørte en forespørsel fra dere på radioen. Morsomt å se dere her inne også :) Satt på jobb, og tenkte på det stakkars barnet som hadde mistet kosekluten sin..

Skrevet

har to kose kluter men de brukes hver dag:)så kan ikke gi de bort.

Skrevet

sånn. nu er den ihvertfall sendt.

Skrevet

Jeg har den i blå hvis han vil godta det?

Skrevet

Perfekt anledning til å slutte med sutteklut!!!!?

Skrevet

Det kan du kanskje si, men har har egentlig aldri brukt den som "sutteklut", bare som kosebamse. Men nå blir det visst i orden, takket være en fantastisk snill dame i Bodø! Takk til dere alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...