Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 ..grunnet at jeg tror jeg har stor baby i magen...Faren er to meter og var ganske stor da han ble født. Jeg er 6 dager på overtid og symfysemålet mitt er utenfor skjema. Er veldig bekymret for at jeg skal gå for lenge på overtid... Håper noen kan svare meg??
snartmammapåny Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Vi gravide kan desverre ikke forlange noe som helst, men du kan legge fram ønske for jm eller lege så kan de kreve det for deg. De er fagpersonenen som bestemmer og ser an behovet. Stort SF-mål på slutten kan komme av at babyen ikke har festet seg, mye fostervann og selvsakt stor baby, men trenger ikke å være det. Lykke til, tror nok babyen din kommer snart
Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2010 Hodet er festet, men kan være mye fostervann ja...skal uansett opp på kk no, for å se om jeg lekker fostervann, så får høre med de da... takk for svar..
snartmammapåny Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Er det fostervann på gang så får du bare ha lykke til, da har du no babyen din i armene innen kort tid Lykke til!!
Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2010 Fikk bekreftet vannavgang, jippi...han ble etemert til 4200-4400 g...blir satt igang i morgen kl.09.00 hvis ikke noe skjer før da..
snartmammapåny Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Da har du spennende dager i møte Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå