Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Noen som vet med sikkerhet om man kan bli gravis når man har mensen? Har mensen for første gang nå etter att jeg fikk mitt barn, han er nå 6 mnd.. Så skjedde det som ikke sku skje, rotet men x-en.. Så litt nærver, så noen som veit med sikkerhet om man faktisk kan bli gravid når man har mensen????
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Jeg vet med sikkerhet at man KAN bli gravid under mensen, men det er nok ganske sjelden. Hvis du har veldig korte eller uregelmessie sykluser, så går det an... Men du er trolig sikker.. kan du ikke uansett ta en angrepille?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Som hun over sier så kan det skje om du har korte sykluser/tidlig eggløsning i syklusen. Prevensjon er et must om man ikke vil bli gravid ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 hvor gammel er du HI? Er du over 10 år, burde og skal du vite svaret på dette selv!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 derfor jeg spurte, har ikke fått tilbake noe mens syklus, første blødninga etter barne ble født.. kom ikke før nå, og jeg ammer enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå